#18, 20, 22. Jeg har en stuetemp. der svinger mellem 21° og 22° for tiden.
Du glemmer lige at tænke på, at det vandkøling jeg har, det er noget kraftigere end dit, for det første, for det andet, så har jeg planslebet både CPU og mit Storm kølehovede, og kører med AS5 på CPU (hvilket jeg går ud fra du også gør).
Dernæst har jeg en dual og en single, kun til CPU, og så en DDC ultra til at sparke vandet rundt, så der er et godt flow i mit CPU-hovede
Når GFX, NB og min Raptor ikke laver noget, er der stort set ingen varmebelastning på den dual radi som de bliver kølet af, som er en anden end den i CPU-loopet, og den ligger i bunden, som du vel nok kan huske.
Når der ikke er nogen synderlig varmebelastning på de ting, jamen så er det jo stort set kold luft der kommer ind igennem den radi, og ligedan med den 120mm der sidder i fronten, resulterende i, at der er 5*120mm til at suge kold luft ind (de 4 sidder 2 og 2 i push-pull på dual radi i bunden), mens der er 3*120 der suger ud, og køler CPU-vandet, mens der samtidigt er en 120mm blæser i min PSU, der også suger varme fra kabinettet.
Men jeg giver dig ret i, at de 21° er lavt, men det var nu engang core temp. aflæsningen, efter jeg havde haft maskinen til at stå idle et stykke tid sidste gang.