Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2007 19:35:58
Svar/Indlæg:
1221/95
Jeg ved ikke om denne coctail kan gå an...
Jeg er den lykkelige ejer af: Et Asus P5W DH Bundkort, Et ThermalTake Xaser III Kabinet og en Scythe Infinity PCU cooler..
Skal lige sige fra starten af at mit bundkort er til rep da nogle af de små pins til CPU'en var knækket af, og jeg ved desvære ikke hvornår jeg får det igen.
Men the big question er om køleren overhovedet kan være i kabinettet?
Jeg har selv prøvet at måle lidt og sådan, men det er på et hængende hår, hvis den da overhovedet kan være der.(lidt svært at måle når det gamle bundkort + cpu køler stadig er i kabinettet)
Nr. 2 spørgsmål er: Jeg ved at blæseren kan vende alle 4 veje, men hvad virker bedst? bagud har jeg 2 80mm fans der blæser luften ud. Opad har jeg en Antec Trio 650w med en fan der vender nedaf. Fremaf er der ikke rigtigt noget, og nedaf siddet der jo et grafikkort? Hvilken vej skal jeg vende den hvis den skal køle bedst?
Og det sidste spørgsmål hænger sammen med det første: Hvis køleren ikke kan være i kabinettet, hvilken køler vil i så anbefale?
Køleren skal jo så være mindre, og måske gerne en UFO (hvis der da er plads til sådan en...