Elitebruger
Tilføjet:
22-01-2007 23:52:24
Svar/Indlæg:
3162/326
Som alle nok ved, så er der nogle der bliver snydt, af især nye brugere i køb/slag-afdelingen her på siden.
Det ville være enormt brugbart, hvis man var i stand til at søge på en bestemt brugers indlæg, uden at skulle indtaste et søgeord.
Som det er nu så kan man ikke lave en søgning på en bestemt brugers indlæg, uden at skulle indtaste et søgeord, hvilket ligesom begrænser antallet af indlæg man kan finde frem til, og i de fleste tilfælde er det så at sige umuligt.
Hvis jeg nu f.eks ønsker at handle med en ny bruger der har oprettet 14 egenrådige indlæg, og har bevaret 54 tråde, så skal jeg altså gætte mig til hvad de tråde har handlet om, for at kunne finde frem til dem.
En "snyder" vil altså kunne svare på 54 old gamle tråde, med et eller andet nonsens, og oprette 14 tråde, hvor han gerne vil spørge om hvordan han installerer windows, eller at han vil købe ny pc, og mangler råd dertil, bare for at se ud som en reel bruger.
Derudover vil jeg gerne foreslå nogle retningslinier i køb/salg, hvor de forskellige "sikre" måder at handle på bliver beskrevet, så alle nye som gamle brugere har noget håndgribeligt at tage som udgangpunkt for en god handel.
Et tredie forslag kunne også være at sætte nogle begrænsninger i køb/slag, ved at sige man f.eks skal have haft en profil i xx antal dage før man kan oprette indlæg i kategorien, og/eller et vidst antal indlæg skal være nået (hvilket jeg ikke er personlig tilhænger af, men det kunne være en løsningsmodel).
De der snyder er som regl nye brugere, og de har (efter min mening) frit slag, ikke mindst over for andre nye brugere, hvilket jeg syntes er specielt ærgeligt. Det burde ikke være nødvendigt at blive syndt, før man er klar over snyderne er der ude.
Alle (nye som gamle) er hermed velkommen til at sige hvad i har at sige i denne sag, og lad os så få gjort noget ved det, så vi kan undgå så meget snyd som overhovedet muligt!