Vista 32 bit eller 64 bit? Premium eller Ulti

Software d.  23. januar. 2007, skrevet af Seekers
Vist: 476 gange.

Seekers

Overclocker
Tilføjet:
23-01-2007 15:25:23
Svar/Indlæg:
0/1
Hej!

Jeg har kigget lidt rundt i forumet og på nettet ang. om man skulle vælge 32 bit eller 64 bit. (Jeg har en P4 3GHz 64 bit CPU) og der er vidst lidt delte meninger, men jeg kunne ikke finde noget konkret svar. Jeg læste et sted at det var meget lidt man snakkede om rent ydeleses mæssigt

Så er der om jeg skal vælge Ultimate eller Premium. Der er ca. 500-600 kr til forskel. I ultimate får man noget krypterings gejl og remote desktop + noget easy backup.... er dette 600 kr værd? (det er den eneste forskel i de 2 versioner så vidt jeg har forstået?)

Takker for hjælpen :)

- Emil

Ghe2

Superbruger
Tilføjet:
23-01-2007 19:46:51
Svar/Indlæg:
732/39
Der er nok ligeså mange meninger herinde som andre steder...og velkommen til forresten.
Jeg tror ikke 64Bit slår igennem før sidst på året....der er simpelthen ikke nok programmer og lign. som er understøttet endnu...
Og om du vælger Premium eller Ultimate er helt op til hvad du har brug for, mange incl. mig selv har nok i Premium og du påpeger selv forskellen imellem dem... så du må gøre op med dig selv om du kan leve uden de ekstra funktioner eller du bare må have dem.
Der er lidt andet gejl i Ultimate, men mest får øjet...f.eks. et levende wallpaper, det ser blæret ud, men dit strømforbrug stiger helt sikkert da det rykker lidt mere i dit grafikkort....ville da nødigt have det slået til med mit 8800GTS som hurtigt bruger et par hundrede watt når det slår over i 3D.