Har set de har vista til salg nogle få steder. Mener ellers at have læst det først skulle komme den 30 jan. Kan det passe at nogen sælger det allerede nu? nogen der ved noget om det og hvornår det skulle komme på gade ellers?
Ja nogle har dem....jeg har bla. - men kun fordi jeg arbejder hos en IT-distributør og vi fik dem i mandags....vi sender også ud til vores kunder (jeres forhandlere) men de må først langes over disken fra den 30. - aller kommer OS politiet efter dem.
Vista er lige nu så "buggy" så der går et stykke tid før du kan bruge det. Der er også en række funktioner og programmer som ikke fungere særligt godt på Vista.
#3 ja det kunne godt være du har ret, kan se der ikke er kommet nogen driver til mit 8800 kort endnu heller. Ja er da også spændt på hvad at høre hvordan det køre med lidt ældre spil osv.
#4 Nvidia har en leaked driver til 8800 serien...bruger den selv. Bare google efter Nvidia 100.30 som den hedder. For den dovne http://drivers.softpedia.com/g... . Den virker...jeg ved ikke hvor godt da jeg ikke har benchet efter Vista install. Men der skal nok komme en masse drivere fra diverse producenter i de nærmeste dage.
#2 Det kan godt være at de sælger dem flere steder, men de må ikke sende dem ud til folk før den 30.
De må gerne have dem på deres side, så folk kan lave bestillinger osv, men pakken bliver altså ikke sendt før den 29./30., så det er jo godt det samme.
#6 - Det passer nu ikke helt. Jeg har lavet flere online bestillinger i sidste uge, og modtaget både Ultimate og Home Premium i 64bits udgaver i starten af denne her uge.
Det er korekt at der er flere forhandlere som har brudt deres aftaler med microsoft og er begyndt at sende de vistaer ud som de har modtaget for at alle skulle kunne have dem liggende til den 30 januar.
Det betyder bare at næste gang der er launch på noget så bliver det bare en paper launch og ingen butikker har det liggende den dag det bliver frigivet. Synd.
#6 har ikke misforstået det. men har ikke formuleret mig klart nok :e de har det hjemme og skriver 1-2 dages levering som om de sælger det allerede. kunne du jo ikke vide at jeg mente, når jeg ikke skriver det :e .