Først og fremmest vil jeg gerne sige tak til dem, der har testet og skrevet i denne tråd 🤡
Og så skal det vist siges, at WMI (Windows Management Instrumentation) desværre ikke er så specielt godt til at genkende hardware 😐
Jeg har ikke kunnet checke jeres checksum (funktion ikke lavet), men jeg svarer alligevel på jeres indlæg 🤡
jmose-> Pæn score, undrer mig dog over, at din math-score ligger højt, på trods af at din mem-score ligger så lavt. Dette skyldes måske, at du har CL5 RAM, og jeg har CL4 RAM?
Gilbert-> Heftig mem-score! Jeg vidste godt, at AMD med HT'en ville rykke fra her, men ikke at det ville være så sygt! Men det bekræfter jo bare SiSoft Sandra's mem-tests!
Giraffen-> Fed score - jeg må vist helle få gang i et permanent overclock ;o)
DTU_XaVier-> Nice score! Men jeg kan se, at CAS-level har meget at sige i min test-metode!
Pederrs-> Programmet er lavet i Delphi 5 (forældet). Kaldene til WMI er lavet via WScript, for at undgå den manuelle implementering af 417 (eller deromkring - hehe) interfaces. Og som du kan se, er WMI ikke godt nok til et større arbejde.. Hvis du googler på "WMI WScript", så finder du de metoder jeg har brugt ;o)
syska-> Sweet score - men det er stadig ærgeligt, at windows ikke er bedre til at genkende den hardware der er i computeren 😐
Jeg arbejder på tests, der kan afsløre hastigheden af GDI (Graphics Device Interface), som bruges til at visualisere skærmbillederne i windows - IKKE 3D/GPU (dertil har vi 3d Mark).
Jeg vil også implementere en egentlig multitasking-test, hvor alle mulige tests bliver fyret af på samme tid, for at se, hvordan systemet multitasker under nådesløse forhold!
Desuden har jeg en beta-test af harddisk liggende, men den modsiger alle andre tests på nettet, så den må jeg nok betragte som en OM'er, indtil jeg har grejet det - hehe 🤡