Hey! Hvis jeg downloader noget og min forbindelse (8mbit) køre fuld speed i længere tid (5min<) forsvinder internettet og jeg skal restarte routeren. Routeren er en Zyxel Prestige 650R-31.
Linksys WRT54GL ... koster ca. 500 kr .. og har Wireless og det hele ... og så lige med en http://www.dd-wrt.com/dd-wrtv2... firmware på ... nam ... den er ikke gået ned i 6 måneder ...
det kan være din forbindelse der ikke kan trække 8mbit uden og lave fejl . Så crasher det og du skal reboot routeren. alt efter hvilken ISP du har så kan de teste din forbindelse og se hvad den kan trække uden og bryde sammen. men det kan jo være din router er defekt
riis: Det mener du vel ikke ... ? lyder som en for tidlig aprilsnar ... må da være hardware som er defekt ... han siger jo netop han henter med 8 mbit ... og hvis den kører på full load i 5 mins går den ned ... hvis en ISP kunne forsage sådan nogle problemer skulle de nok skifte branche ...
det mener jeg . jeg har selv fået målt min forbindelse . den kan trække 7623/832 . Sætter min isp den til 8mbit bryder linien sammen efter kort tid. og routeren rebooter.
han har jo en 8mbit adsl forbindelse og det er jo max hvad adsl kan trække så der skal ikke meget støj til før det bryder sammen.
det er muligt at du har åbnet for mange "forbindelser", f.eks hvis du bruger bittorrent og siger den må åbne 1000 pr. torrent fil, det kan routeren ikke klare.