Trådløst netværkskort

Diverse d.  25. januar. 2007, skrevet af cimrgjoe
Vist: 202 gange.

cimrgjoe
 
Overclocker
Tilføjet:
25-01-2007 15:49:03
Svar/Indlæg:
6/2
Hejsa... ny her!

Jeg kører pt trådløst netværk på min stationære, da jeg ikke har mulighed for at trække noget kabel. I princippet kører jeg jo egentlig ikke med trådløst, eftersom grunden til mit kommende spørgsmål er at den trådløse USB-dimmer er gået i stykker.

Nu tilspørger jeg så jer: hvad skal jeg købe? Jeg bruger mit internet til netbank, forum-pjat, messenger, etc. Intet der kræver den store båndbrædde. Dog vil jeg gerne at det kører ordenligt, med en nogenlunde hastighed, da jeg også af og til henter forskellige større ting ned fra nettet (trials af programmer osv.). Den skal gerne have et kraftigt signal, eftersom den skal igennem et loft og en væg. Jeg har ingen anelse om priser på sådan noget, så hit me, så fortæller jeg om det er for dyrt. ;)

Håber der er hjælp at hente her.

GeGandhi
 
Overclocker
Tilføjet:
25-01-2007 22:43:33
Svar/Indlæg:
22/8
da jeg ikke lige kan tro at du har en internet forbindelsel på over 54 Mbps som er den hastighed næsten alle nye for ikke at sige alle køre med så tror jeg ikke du skal være bange for at det blive dit trådløs netværk der giver nogen flaskehals.

når det så er sagt så er det bare at finde en med et godt signal.

vi deler det i 2 grupper inter antende og ekstern.
og ja ekstern antende giver det bedste signal men er også dyrest.

de andre er billiger og antenden er ikke altid lige gode men pri og kvalitet.

i usb udgave fås de fra 150 kr det er lige i under kanden syntes jeg men ca 250 kr også køb et mærke du kender og har andet harware i du er tilfreds med så går du ikke helt galt i byen.

Hilsen GeGandhi



cimrgjoe
 
Overclocker
Tilføjet:
26-01-2007 15:17:09
Svar/Indlæg:
6/2
Tak for svaret!

Hvor meget koster sådan en ekstern fætter?

Hehe... nu siger du et mærke jeg kender... jeg kender absolut intet til hardware, så. :l Men der er jo ikke andet for end at jeg må til at læse nogle anmeldelser... man skal jo yde for at nyde! :e