Kommentar til test af hdd

Diverse d.  25. januar. 2007, skrevet af Liquid04
Vist: 231 gange.

Liquid04

Overclocker
Tilføjet:
25-01-2007 21:55:19
Svar/Indlæg:
126/22
Hejsa!

Jeg har lige testet min harddisk med DiskSpeed32, og det har jeg så fået et noget svingende resultat ud, synes jeg :P

Men hvad siger i, er det sådan en sund harddisk ser ud?

Check screenshot i min profil ;)

Liquid04

Overclocker
Tilføjet:
26-01-2007 16:19:26
Svar/Indlæg:
126/22
Slet ingen der har en kommentar?

Ved ik rigtigt om jeg skal gøre noget, ud fra det resultat jeg har fået, eller jeg bare skal lade det ligge. Er det ik besynderligt at der kommer sådan nogle store udslag ind imellem?

Selas

Elitebruger
Tilføjet:
26-01-2007 18:23:51
Svar/Indlæg:
2845/91
Hej Liquid, det er typisk fordi et andet program f.eks antivirus eller windows selv har skrevet til en fil eller noget.
Prøv at lave flere tests og se om det bliver de samme nedgange de samme steder.
I øvrigt var det lidt svært at finde billedet da det ikke stod i din profil direkte, jeg måtte trykke på det andet billede og trykke på "tilbage", her er direkte link:
http://hwt.dk/billedbrowser.as...

Liquid04

Overclocker
Tilføjet:
26-01-2007 20:40:34
Svar/Indlæg:
126/22
Ok, tak for svaret ;) Det mystiske er bare, at jeg havde lukket alle overflødige programmer ned bl.a. antivirus + firewall, og kappet forbindelsen til nettet.

Har egentligt haft et problem med, at min computer genstarter en gang imellem. Førhen gjorde den det ofte, men nu gør den det næsten aldrig.

Nu har jeg så ændret i instillingerne sådan, så den går i blå skærm, og der skrev den noget med en USB2.0 driver. Synes bare det lyder underligt, da den jo er integreret i Windows. Ellers har jeg nemlig haft en mistanke om, at det var harddisken den var gal med, for lavede engang en test, hvor den lavede et stort drop i DiskSpeed32 (altså der var en streg der gik helt ned til bundlinjen og blev rød). Men så skrev den det med USB2.0 i blå skærm, og nu fatter jeg ik så meget mere :P

Men jeg fyrer, da lige nogle flere tests af så ;)