Hey OCere! Ville lige høre om der er nogen der har erfaring med noget software OC på et ASUS Commando Socket 775 bundkort? Har ikke rigtigt kunne finde nogen programmer endnu til det...
Det er en E6600 CPU og Corsair PC6400C4 RAM Der er i....
jeg tror der er en clkgen til den,bare spørsmål om at find den rigtigt, men asises program har virket fint for mig med alle det asus kort jeg har haft . dog er det klover at går det i biose
Ja. Plejer også at gøre det i BIOS, men når man lige har fået det er det altid nemmest at finde ud af hvad de forskellige ting kan fra windows... derefter sættes det i bios.
Fandt noget der hedder setFSB, det kører bare! Nu undrer jeg mig bare lidt over dividers... så vidt jeg kan se kan jeg kun sætte rammene til at køre samme speed som CPU, og ikke langsommere. Kan det passe?
Det er det jeg gør ;) I BIOS kan jeg når jeg sætter FSB til 266 sætte rammene til 533 eller hurtigere, 533 gir 1:1 men sætter jeg dem hurtigere kører rammene hurtigere end system bussen. Det er det jeg ikke rigtigt forstår. Hele ideen med en divider er vel at ens ram kan køre langsommere end resten af systemet?