Overclocker
Tilføjet:
28-01-2007 18:43:42
Svar/Indlæg:
136/52
Jeg har et problem med en ny HP computer (HP Pavilion Media Center PC M7540DK), som jeg har købt hos Bilka.
Jeg oplevede lige fra starten af, at computeren gik i stå, kom med mærkelige lyde fra harddisken, laggede og generelt arbejde meget langsomt.
Jeg ringede til HP, og supporteren kunne høre igennem telefonen, at det var min harddiske, som fejlede noget.
Jeg sendte den til reparation hos InfoCare i Ballerup (HP betalte), hvor efter jeg først fik min computer efter 1½ måned ca. Da jeg fik den tilbage, havde de skiftet min harddisk og SATA-kablet, på trods af at de ingen fejl havde fundet.
Dette hjælp ikke, tværtimod, den blev bare langsommere end før - så jeg sendte til reparation igen. Dette tog igen over en 1½ måned før jeg fik den tilbage igen.
Denne gang havde de skiftet min CPU, selvom de stadig ikke kunne konstatere fejl. Nu var det 2. gang jeg fik den tilbage, og den havde stadig de samme problemmer.
Ringede igen til HP og fik afvide, at det var mig selv, som havde for høje forventninger til computeren, og at de kun havde skiftet tingene for at være flinke imod mig. Fra nu af kunne jeg ikke få mere hjælp, jeg ville heller ikke kunne få en ny af samme model, da den var udgået fra deres sortiment, og de ville heller ikke give mig pengene tilbage. Derfor prøvede jeg at komme i kontakt med deres direktør, men ham måtte jeg ikke få lov til at snakke med. Jeg fik lov til at sende den til reparation for 3. gang, og jeg afventer stadig svar siden d. 19/1.
Hvad har jeg nu krav på, hvis den for 3. gang kommer tilbage og stadig ikke virker? Og hvad gør jeg?