problemer med Remote desktop

Software d.  02. februar. 2007, skrevet af usche
Vist: 656 gange.

usche

Overclocker
Tilføjet:
02-02-2007 06:48:43
Svar/Indlæg:
41/8
Jeg har store problemer med remote desktop, når jeg bruger det ude fra, jeg for lov til at taste brugernavn samt password, hvis jeg er heldig for jeg lige lov til at se skrivebordet og så mister den forbindelse, der er ingen problemer når jeg prøver fra en pc som er på det interne net.

Det har altid kørt som det skulle, men nu viker det bare ikke mere og det eneste jeg har gjort er at installere Expolrer7, men det kan da ikke være grunden.

det er en xp pro. maskine.

jeg bruger Fullrate som internet udbyder ?

Usche

steen

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2007 06:59:10
Svar/Indlæg:
2870/65
I.E 7,0 skulle ikke være grunden, men der er forlydender ude om at der er programmer som ikke virker under I.E 7,0.

HVilken hastighed har du på Fullrate? Den højeste (20 Mbit)?

Fullrate har nogle problemer med deres routere på 20 Mbit forbindelserne. Routeren bliver ustabil...og slår fra. Det er mere sandsynligt at dette er problemet.

usche

Overclocker
Tilføjet:
02-02-2007 09:03:04
Svar/Indlæg:
41/8
ja jeg har 20 mbit, men jeg belaster ikke min linie med noget trafik?

Jeg har prøvet og genstarte min router.

Jeg har brugt Fullrate i 2 måneder uden problemer, så det skulle være mærkeligt hvis det problem lige pluseligt skulle komme.

men du skal havde tak for hjælpen!!!!!!!!!!!!!!

Lars

Gilbert

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2007 10:36:02
Svar/Indlæg:
4089/252
der er kommet en update du skal hente manuel fra microsoft update siden, til terminal serveicem, prøv den. sidder selv på XP pro med IE7 og bruger terminal servere til hverdag, og der er aldrig noget, men måske dne update kan løse dit problem.

usche

Overclocker
Tilføjet:
08-02-2007 22:31:22
Svar/Indlæg:
41/8
jeg har prøvet og lave en update, men den skriver fejl fordi der er forkert sprog på den update jeg henter, jeg husker og vælge dansk inden jeg downloader update filen, jeg har xp sp2 dk på min maskine så det forstår jeg ikke!!

Jeg kan være meget heldig og komme igenmen 2 gange på en uge, den skriver hele tiden at min computer er optaget af andre opgaver og kan ikke acceptere nye forbindelser. Der er også mulig, at netværksproblemer forhindrer, at forbindelsen oprettes. prøv at oprette forbindelsen senere. Hvis problemet forsat opstår, skal du kontakte din netværkadministrator.

Jeg har været inde og sætte port 3389 til at pege på 192.168.1.55 som er min server, jeg har også prøver og tilslutte en anden pc!!!

der køre ikke andre forbindelser eller opgaver på min router der hjemme!

?:(

steen

Elitebruger
Tilføjet:
08-02-2007 22:56:38
Svar/Indlæg:
2870/65
Hvad sker der hvis du genstarter serveren. Nogle gange er det bare det der skal til. Det sker nogle gange på arbejdet.

En anden lille ting: Hvis man installerer Terminal Services på en server, forsvinder muligheden for at sætte flueben i Remote Desktop....som jo er RDP....også virker det ikke.

Et andet lille tip: På klienten kan man nogle gange med success, sætte cachen i Internet Explorer ned til ca. 30-50 MB. Det virker ofte ifm. Citrix-klienter.