MediaCenter software??

Software d.  02. februar. 2007, skrevet af fckorner
Vist: 206 gange.

fckorner

Overclocker
Tilføjet:
02-02-2007 11:27:18
Svar/Indlæg:
98/64
Jeg kunne godt tænke mig at prøve et andet end det Microsoft har lavet.
Jeg vil gerne kunne optage i DivX og har prøvet Pinnacles, men det virker som om man skal bruge et TV-kort fra dem.
Jeg bruger et fra Hauppauge.
Nogen der kender andre??

Ghe2

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2007 12:39:03
Svar/Indlæg:
732/39
Mediaportal er et bud - ikke det bedste, men det er gratis og så kan man godt leve med de bugs der er.
Hvis du har meget musik kan jeg KUN anbefale Meedio...MCE2005 er laaaaaang tid om at søge (ihvertfald hvis man har 30000 numre)...tager et par minutter at finde det man skal bruge, det tager 2-3 sekunder i Meedio....deres TV-plugin er bare ikke så fedt.....kræver nærmest en programmøruddanelse at configge.
Vista Home Premium og Ultimate har self også Mediacenter og de skulle efter sigende have forbedret søgetiden pga. Mediaplayer 11..meeeen den er stadig alt alt alt for langsom IMO.

Hold øje med noget som hedder MeediOS...det er det gamle Meedio som blev opkøbt af Jubii eller Yahoo...som har ført kernen videre med en masse fede updates og tegner til at blive det fedeste Mediacenter til windows platformen.

fckorner

Overclocker
Tilføjet:
02-02-2007 13:35:58
Svar/Indlæg:
98/64
Vil lige sige at det ikke gør noget at det koster penge.
Bare det kan optage i DivX så jeg ikke skal sidde og comvertere hver gang jeg optager noget.