Hardware-Test.com portalen har et problem

Hyggehjørnet d.  02. februar. 2007, skrevet af jrl
Vist: 556 gange.

jrl

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2007 16:43:07
Svar/Indlæg:
212/61
Må udtrykke min ærgelse over at det er så svært at åbne HWT's hjemmeside sidst på eftermiddagen og aftenen, Har flere gange oplevet at bruge mellem 10 og 15 min. hvis det da overhovedet er lykkedes at åbne siden.

Skulle have været på igår omkring kl 21 men opgav eftter 10 min. ærgerligt, at det mislykkede forsøg sandsynligvis kostede mig en handel med Wise-Guy.

jeg må konstatere, at hvis ikke HWT er i stand til at håndtere deres succes lidt bedre i nærmeste fremtid. Vil jeg sandsynligvis stoppe med at bruge siden

HWT crew hvornår bliver problemet rettet, synes sgu det er pinligt

foo

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2007 16:49:59
Svar/Indlæg:
1685/240
For det første, så slapper du lige af med det CAPS der, for det gider vi ikke se på - nu har jeg rettet det, men var tråden ikke henvendt til os, ja så var den blevet deaktiveret med det samme...

Når det så er sagt, så er vi udemærket klar over problemet, og det har vi været længe...

Nu er problemet bare at vi ikke har flere milioner stående i banken, og programmører der er villige til at gøre et arbejde af denne kaliber hænger ikke på træerne - når det skal være (næsten) gratis...

Vi har dog nogle ting i støbeskeen, og de vil blive sat i brug så hurtigt de er klar, men siden består da af et par liniers kode, så det er ikke noget man gør på en eftermiddag...

Som en sidste kommentar, så vil jeg da lige nævne at hvis du havde fulgt med i hvad der skete herinde den sidste måneds tid, ja så ville du vide at vi er i fuld gang, og at der er andre der har kommenteret netop dette problem...

MvH
foo` @ HWT

phg

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2007 16:50:59
Svar/Indlæg:
1399/43
det skulle vist være et eller andet med kodningen af siden,men ærlig talt syntes jeg du går lidt for vidt,du får en side med nogle rigtig gode og velskrevne artikler,du får et forum hvor du kan få hjælp til dine problemer+en masse andre ting ganske GRATIS
hvis din handel er så vigtig hvorfor dæ... har du så ikke kørt den over mail eller messenger.
så hvis du er så utilfreds så kunne du jo give et bidrag eller tilbyde din hjælp,hvis dine evner er inden for kodning.

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2007 17:20:53
Svar/Indlæg:
4310/364
tror manden er lidt frustrret over sin tabte handel og kommer så ved et uheld til at lade det gå ud over os :) Sådan kommer jeg nogen gange selv til at skide i nælderne :i

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2007 18:03:16
Svar/Indlæg:
2872/90
0# helt ærligt tag lige og slap af.. Det er jo ik fordi crewet ik arbejder hårdt på at forbedre hastigheden på siden..

Desuden har der været 2 meget lange tråde om lige præcist om dette emne indfor kort tid. Og hvis du er så utilfreds med siden så gå dog.. så er der en mindre som bruger den= hurtigere hastighed til os andre :e

Surt at du måske mister en handel men mon ik den kan reddes??

Peace out!

Wizard

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2007 18:03:51
Svar/Indlæg:
845/46

Har du overvejet en ADSl linie, i stedet for 56K modem :e

Arj, spøg til side.
Syntes egentlig også at dit postulat er lidt for hårdt, der bliver virkelig lagt et stort stykke arbejde i det fra crews side, og so tidligere skrevet er det hovedsaligt på frivillig basis.

Men det er klart at nogle hurtigere loadtider ville være at foretrække.

Jeg har personligt ikke de store problem med loadtiderne, som regel går det lyn snell, men nogle enkelte gange kan der da godt gå op til 20 sek.

jrl

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2007 18:48:10
Svar/Indlæg:
212/61
Okay okay

Indrømmer at jeg var arrig, meen det der med 20 sek. ja det får jeg også tit prob er bare at det i de tilfælde tit tager op mod 3-4 min. på trods af at siden sige 20 sek.
der til kommer at det virker som om det er blevet værre på det seneste :l

#1 via messenger eller mail, det er jo svært når sælger siger at han skriver til de to højst bydende, og den der reagere først vinder

#2Kodning nej ikke mig :( , men har du brug for et røntgenbillede sir du bare til

#4 ved det men kunne ikke finde dem ?????
Desuden ville det da være rart hvis crew ind imellem smed en status for hvorlangt de var nået (det har jo stået på et stykke tid, og før #1's indlæg virkede det på mig som om prob. løsningen var gået lidt i stå
#5 jeg sidder på en 10 mbit linie

Nosferatu

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2007 18:52:13
Svar/Indlæg:
2029/63
Hvad er det siden/databasen skrives/køre på ?

Har en kammerat der har lavet koden om på mange af de danske torrent sites, og han kunne godt bruge noget lidt mere "sundt" på sit CV :D

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2007 18:53:52
Svar/Indlæg:
6899/119

Jeg er ret sikker på det er asp, som også kan ses i URL'en :)

Hvis det da er det du mener?

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2007 19:20:50
Svar/Indlæg:
2694/107
og også lidt php

/Ash

Gilbert

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2007 22:16:33
Svar/Indlæg:
4089/252
hmm både asp og php? Besyndrligt, da de to sprog ikke just er bygget til at arbejde sammen.

Koden trænger sikkert til en kærlig hånd, vil væde med at der flere steder findes sql sætninger, som henter alt frem for kun hvad det skal bruge, og det kan sløve gevaldigt. Har selv kode siden www.metalzone.dk men da den er i PHP kan jeg ikke rigtigt hjælpe her. Har ikke tid til at omskole mig, selvom sprogene da ligner hinanden, blot med anden syntaks.

Desuden tror jeg at i har en pænt sløv host :) Går ud fra et har sidne i jeres eget rack hos rackhosting. Flyt til scannet, de kan sq deres kram ;)

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2007 23:16:02
Svar/Indlæg:
3410/199
#0 --> Hvis du har brugt HOL den senste måned eller to, ville du opdage, at de problemer der er her på siden, er småting :00

Kan slet ikke tælle, hvor mange gange den side har været helt nede her på det sidste.

The

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2007 00:23:52
Svar/Indlæg:
1406/100
tja.. det hvad der sker nå man ik lige søger en gang ;)

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2007 00:58:32
Svar/Indlæg:
6899/119

Vi må lige huske på, at HOL's problemer jo ikke har noget med HWT at gøre, så en sammenligning er ikke så relevant hvis du spørger mig :)

HOL er også flere klasser under HWT. :f

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
04-02-2007 13:07:04
Svar/Indlæg:
687/9
#0/6 Føler med dig... og oplever tit samme problemer som dig... Dog med noget heldigere load tider end du beskriver.. Men ulideligheden i det ser jeg helt bestemt...

Er vel ikke andet for end at vente med længsel efter den nye og hurtigere kode...

Kan du klare lidt gratis røngtenfotografering af en skulder er jeg ret interesseret :D

jrl

Superbruger
Tilføjet:
04-02-2007 22:06:44
Svar/Indlæg:
212/61

Tja selve billedet er ikk noget problem, du skal bare lige finde en læge der må og vil skrive en henvisning til røntgen afdelingen, så blir det fikset 8)