Windows Media player Problemer.

Software d.  03. februar. 2007, skrevet af k_i_n_g_s_t_e_r
Vist: 578 gange.

k_i_n_g_s_t_e_r
 
Overclocker
Tilføjet:
03-02-2007 13:17:21
Svar/Indlæg:
2/2
Hejsa.

Jeg har et problem med mit Media Player.

Jeg skal afspille en fil fra mit digital kamera, mem den kommer op med en meddelse der hedder.

Windows Media Player kan ikke afspille filen. Programmet understøtter muligvis ikke filtypen eller det codec, som filen blev komprimeret med.

Det er en AVI fil.

Er der nogle der kan hjælpe mig?

Hilsen

Kingster



Anonym2020123121820
 
Superbruger
Tilføjet:
03-02-2007 13:30:14
Svar/Indlæg:
22/2
Som der står mangler du Codec :) Jeg vil foreslå dig at henter og installerer K-Lite Mega Codec Pack her: http://www.free-codecs.com/dow... så vil du aldrig få nogle problemer med afspilning i fremtiden (jeg har i hvertfald ikke haft nogle problemer ;) )



k_i_n_g_s_t_e_r
 
Overclocker
Tilføjet:
03-02-2007 14:52:00
Svar/Indlæg:
2/2
Tak for hjælpen.

Det er bare et rigtigt godt program k lite mega.

Men der er stadig et lille problem. Nå jeg afspiller filerne, så bruger computeren media player classic til at gøre det i.

Er det en måde, man kan få den til at afspille i den nyeste media player automatisk?

Kingster



Anonym2020123121820
 
Superbruger
Tilføjet:
03-02-2007 15:57:26
Svar/Indlæg:
22/2
Media Player Classis har intet med Windows Media Player at gøre selvom man skulle tro det.

Men du kan sagtens afspille i WMP ved at højre klikke på videofilen og vælg "Åben med" i menuen.

Vælg punktet "Vælg program..."

Vælg WMP (eller det program du nu ønsker skal afspille det video format) og sæt hak i "Brug altid dette program"-feltet, og tryk OK.

Personligt bruger jeg kun Media Player Classic, eller hvis det sker at der er et par filer den ikke kan afspilles så bruger jeg VLC (der sikker også er blevet installeret med K-Lite).



allan_84
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2007 17:18:23
Svar/Indlæg:
765/82
håber ikk det gør noget at jeg "låner" tråden lidt.

jeg har samme problem, men det bare med musik..

jeg har nogle få musik nr, der ikke kan afspilles i windows media player, har prøvet wmp 10 og wmp 11... men kan fint afspilles i winamp..

men filen hedder godt nok .mp3, og andre .mp3 filer kan jeg godt afspille, hva er lige mit problem her? nogle gode bud?