Superbruger
Tilføjet:
03-02-2007 22:32:27
Svar/Indlæg:
4/2
Min PC har opført sig meget mærkeligt i den senere tid.
Hvis jeg har spillet WoW i længere tid kan den ligepludselig hoppe fra det ene sekund med 60 fps, til det næste sekund med kun 1-5 fps. Normalt skal jeg bare restarte spillet her, så kører det lidt igen, men den gør det så igen senere.
Når den har gjort dette en 2-3 gange, så tabber jeg ud i windows (alt + tab) og så er windows bare i laveste opløsning, med laveste antal farver.
Nu vil jeg jo så lukke WoW, det gør jeg nede på processlinien ved at højreklikke og trykke luk.
I det jeg trykke luk, der genstarter PC'en, hverken før eller efter, men i det jeg trykke luk til WoW.
Nå men nu gik det helt galt for 1 time eller sådan noget siden, den havde lige fået FPS lag, og så ville jeg gå ind i en helt almindelig bygning inde i WoW, og så flippede alle texturene ud, det hele bliv lilla, og jeg kunne kun se enkelte ting, så som nogle tønder der stod o.lign.
Ville så lige se om jeg havde fået taget et screen af det, og da jeg tjekker mine screens igennem finder jeg dette:
Indsat link
Det ser mærkeligt ud ja, men dette screen er taget en af de gange hvor WoW kørte uden problemer. Det virker lidt mærkeligt for mig.
Har tænkt lidt på hvad det kunne være, og har udelukket varme. Disse temps er taget efter jeg lige havde fået en omgang fps lag uden PC'en genstartede. Målt med speedfan:
Temp1: 28
Temp2: 27
Temp3: 28
LocalTemp: 24
RemoteTemp: 27
HD0: 25
HD1: 25
Jeg har ingen ide om hvad der kan være galt, da det er en række mærkelige fejl som jeg aldrig har set før, som den laver.
Håber da der er bare en enkelt herinde der ved det ;)