Jeg har bestemt mig for at investere i et af de dyre. De yder jo åbenbart det bedre end de øvrige. Men hvilket skal man vælge ? Der er vel ikke anden forskel på de forskellige kort end bundle og evt. hvis de er oc kort . Eller hvordan ? Og Overclock kan man vel selv gøre så hvorfor smide 500 ekstra for det ? Jeg skal ha´det vandkølet og er derfor også lidt i tvivl om jeg skal vælge BFG eller Evga (som begge laver 8800GTX kort der er vandkølede) eller om jeg skal montere kølehovedet selv. Kan fåes for 625,- hos Coolerkit.dk
Nap det fra asus og så monter vandet selv :) Havde ikke lige råd til et GTX med vand da jeg selv købte, så har et GTS med stock køler, men har tænkt mig at montere vand på det, netop med det kølehoved fra coolerkit.
Jeg mener BFG har livstidsgaranti, så det ville jeg nok vælge hvis jeg var dig :)
Du kunne selvfølgelig også selv skifte køler.. risikoen for at ødelægge kortet er ikke så stor, da der er heatspreader på chippen. Men personligt ville jeg nok købe en færdig løsning - der er jo en farligt masse skruer på den standardkøler:P..
#0 Gripen90 postede også i en tråd lign. denne , og mener han skrev Evga`s garanti var super , da du kan skifte køler OC kortet osv. og stadig have garanti på , så længe du gemmer stock køleren og at kortet ikke har fysiske skader :)