Nu med afleveret speciale.

Hyggehjørnet d.  06. februar. 2007, skrevet af karaffa
Vist: 385 gange.

karaffa

Superbruger
Tilføjet:
06-02-2007 20:41:44
Svar/Indlæg:
291/87
Weee endelig blev jeg færdig og i dag fik jeg så også afleveret til min vejleder! Nu skal jeg bare vente på at han finder en censor og jeg skal forberede mit forsvar, derefter er det slut!
Jeg glæder mig helt vildt samtidig med at det bliver lidt skræmmende ikke at skulle op på UNI hver dag, sådan som jeg har gjort hver dag i de sidste 6 år.

syska

Superbruger
Tilføjet:
06-02-2007 20:48:57
Svar/Indlæg:
1085/26
hahahahah ... derop hver dag ..... tvivler på du ikke taget nogle fri dage fra det stressede liv på Uni 🙂

Rart at se at nogle bliver færdige og ikke er evugheds studenter 🙂

tillykke ... håber Censor kan lige hvad du end har lavet ..

Cant eller Bach ? hvis kant har du da været hurtig igennem hvis du alder i prifil passer 🙂

// ouT

Hamstren

Overclocker
Tilføjet:
06-02-2007 20:49:51
Svar/Indlæg:
541/48
Tillykke! Så bliver der jo mere tid til hardware :e , eller har du andre planer?

Hamstren

karaffa

Superbruger
Tilføjet:
06-02-2007 21:02:11
Svar/Indlæg:
291/87
Ah den passer ikke helt blev 26 i december, men det er cant, eller Ms.C alt efter hvad man nu mener det heder.
Jeg mente selvfølig ikke at jeg ikke har haft weekend osv, det var mere ment som at jeg har været det samme sted i lang tid og pludselig skal lave noget andet.
Jeg har været så heldig at der er nogle der har taget en chance og givet mig et job som jeg må starte på når jeg har bestået den sidste eksamen, så det er lige på og hårdt. Glæder mig, og er alligevel lidt bange for eksamen 8)

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
06-02-2007 21:08:29
Svar/Indlæg:
3410/199
Tillykke 🙂

Rønn

Overclocker
Tilføjet:
06-02-2007 21:36:18
Svar/Indlæg:
311/12
du får da også et stort tillykke herfra :e

Hvilken uddannelse var det?

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
06-02-2007 21:49:24
Svar/Indlæg:
15982/637
Tillykke :D jeg er netop ved at rette mit speciale igennem så det kan afleveres snarest ! jeg har dog ikke mundtlig forsvar :)

karaffa

Superbruger
Tilføjet:
06-02-2007 21:59:49
Svar/Indlæg:
291/87
#5 Det er organisk kemi, så hvis jeg består eksamen får man den fede blære tittel af: Ms.C (Master of science) 8)
Håber ikke det forpligter alt for meget.

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
07-02-2007 06:20:40
Svar/Indlæg:
4033/364
tillykke - så er der køling baseret på mos på vej? ;)

jep de MsC titler er fede (er selv MsC of computerscience and business administration) - men ret ofte ret svære at gennemskue (på samme måde som cand.xxxx.xxx)

og tillykke med jobbet (kan afsløre det er hårdere med >37 timers arbejde i 4md når man færdiggører sit speciale - men den første løncheck bliver plettet af savl)

tip til forsvaret af din afhandling : skriv dine hovedkonklusioner ned og find ud af hvilken en/to er den helt centrale for dit speciale - og så sæt argumenterne på - er f.eks. metodiske svagheder i forhold til din argumentation, så argumenter hvorfor det holder vand, hvilke alternativer der har været, men som har haft svagheder i forhold til problemstillingen (og ikke noget med - det var nemmest fordi min fætters kone arbejder som xxxx i danisco....eller jeg kan alligevel ikke finde ud af at lave en cronbach alpha analyse af faktorerne )

men vigtigst af alt - lav et møde med vejleder og aftal hvad han gerne vil høre noget om.. og bare rolig - dit speciale er super (og typisk vil vejleder nægte at modtage det hvis han/hun ikke mener det vil bestå)

saul

Overclocker
Tilføjet:
07-02-2007 09:38:02
Svar/Indlæg:
59/1
Tillykke, og pøj pøj. 8)