Zboard

Diverse d.  06. februar. 2007, skrevet af Artemis
Vist: 198 gange.

Artemis
 
Overclocker
Tilføjet:
06-02-2007 21:23:31
Svar/Indlæg:
73/22
Nogle der kan fortælle mig om Zboard er vær at invistre i, da jeg tænker på at købe et og et keyset (WoW BC)

2Froggy
 
Overclocker
Tilføjet:
06-02-2007 23:16:31
Svar/Indlæg:
24/9
Jeg har lige selv lige købt et Zboard MERC mrd henblik på BF2:
http://www.ideazon.com/europe/...
Jeg er meget tilfreds. Gode og bløde taster nem installering og dog stadig brugbart til alm arbejde. Jeg ved ikke mht. de spec. "klap sammen board". Men tror at det er røv hele tiden at skifte board, mår man skifter arbejde.

Meeen prøv det....

2Froggy



Kallaen
 
Superbruger
Tilføjet:
07-02-2007 13:39:27
Svar/Indlæg:
165/25
Hvis jeg var dig ville jeg købe et G15 Logitech Keyboard, alle de der G1 - G15x3 knapper kan du sætte til alle muligt mærklige ting, så du hurtigt har adgang til nærmest alt hvis du bruger det fuldt ud. Det keyboard har også et lille LCD screen, hvilket i WoW viser din armor, våben dmg, attack power osv. Det kan også vise din computers performance, tid / ur, hvilken sang du hører, du kan skifte sange også, hvis du bruger WMP osv., osv.



Artemis
 
Overclocker
Tilføjet:
07-02-2007 15:23:05
Svar/Indlæg:
73/22
Hvis det var fordi jeg savne et Nyt keyboard ville det blive Logitech ny flad genopladlige keyboard, men det mere Zboard special i Keyboard, som kan købes alle mulig Keyset med Spell taster (Ved godt G15 har det) jeg er indtresseret i. ville nemlig gerne høre det var vær at smide de 500 kr. for keyset til WoW BC og Keyboard ud eller om det var nogle lort