#3 Lad os tage det punkt for punkt.
'' ta dog lige og køl ned mand alle kan da lave fejl. ''
Der er ikke tale om fejl. Når jeg ringer ind og spørger, om mine ting er blevet sendt samt giver ordrenummer, så kan manden, der svarer mig, tage et kig på det og give mig et konkret svar. I dette tilfælde fik jeg en løgnagtig påstand. Der har ikke været tale om menneskelig fejl. Hvis der var tale om menneskelig fejl, ville mit blod ikke koge.
'' folk nu om dage har ingen tålmodig eller sans for fornuft.
de tror de er de eneste kunder i hele verden og alt kun handler om dem . ''
Ja, det er vel nok modent af dig, at du på 5 minutter kan bedømme, hvorvidt jeg er tålmodig eller har sans for fornuft. Disse påstande har ingen relevans for mit problem, da jeg er blevet løjet over for. Dette inkluderer at bestille varer, som alle var på lager, men alligevel ikke er kommet frem mandag, tirsdag eller onsdag.
På deres hjemmeside står der endda, at de sender track & trace numre ud på varer, som er bestilt inden 18:00. Jeg bestilte kl 3. om fredagen.
'' du husker så at rose de firmaer der er gode eller er der ingen der kan leve op til din perfekte verden'' Så kan man jo diskutere, om de penge jeg betaler for varerne, ikke er ros nok i sig selv.
Jeg er ikke tilhænger af en perfekt verden, problemet er nok bare, at de ansatte i denne butik er tilpas med at lyve direkte over for kunder.
#7 Som sagt, en email med track & trace nummer på varer, som er blevet bestilt i løbet af dagen. Hvad er dit problem, hvorfor skal du udstille mig som et pattebarn? Jeg har god grund til at klage.
#10 Jeg har endnu ikke fået noget track & trace nummer, men jeg håber da, at de kommer i aften kl 18:00, ellers må jeg jo konkludere, at de endnu engang har løjet over for mig.