Computermail.dk : løgnere

Hyggehjørnet d.  07. februar. 2007, skrevet af Amin
Vist: 364 gange.

Amin
 
Superbruger
Tilføjet:
07-02-2007 14:21:15
Svar/Indlæg:
205/51
Ja, så har jeg da aldrig kendt mage til LANGSOM levering af varer, som alle står til ''På lager! (1-2 dage). Fandeme om man ikke bestiller kl 3 om fredagen, også ringer man tirsdag næste uge, og spørger hvor ens varer bliver af, man får så af vide, at det er blevet sendt i morges og skulle være hos en næste dag. Onsdag ringer man så og beder om en opdatering, og min sandten om de ikke påstår, at den blev sendt i morges. Hvordan i helvede kan mine varer sendes to gange?!?! Det er da noget værre volapyk at fyre af, den slags påstande har ingen hold i virkeligheden.

Hvis i har tænkt jer at bestille fra Computermail.dk, kan i åbenbart godt regne med fup med bestillingstider plus at de lyver direkte til kunderne.

Jeg har aldrig haft en så ubehøvlet niveau af service før, ikke engang hos shg.dk var det så slemt. Forhelvede hvor er det for DÅRLIGT!!

Heldigvis har vi i Danmark, ligesom så mange andre lande, noget der hedder konkurrence på markedet, så hvis i har dårlige oplevelser hos en forhandler, så kom ud med det. De skal stå til regnskab for deres behandling af kunder, på den måde får vi skildt os af med udskuddet på det store marked. Længe leve konkurrencen! Giv os god service og kvalitet for de retmæssige penge, eller lev med at kunderne handler hos de andre firmaer.

Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2007 14:26:22
Svar/Indlæg:
2872/90
Sådan er livet når man bestiller hos internet firmaer.. Kun shg.dk har jeg kun gode erfaringer hos.. Resten er der næsten altid problemer med.. Men nogen mere end andre..

Men der er kun en ting som er værre end sådan firmaer og det er postdanmark..!! x(

De er på hade listen nummer 1!!



Amin
 
Superbruger
Tilføjet:
07-02-2007 14:33:45
Svar/Indlæg:
205/51
#1 Det skal bare ud til folk, så de butikker ender med at få nul og niks. Så kan de for fanden lære at sætte realistiske leveringstider.
Desuden, man kan stadig ikke sende de samme varer to gange. Jeg kan slet ikke få vreden ud af mig.



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2007 15:48:04
Svar/Indlæg:
6531/410
ta dog lige og køl ned mand alle kan da lave fejl.

folk nu om dage har ingen tålmodig eller sans for fornuft.

de tror de er de eneste kunder i hele verden og alt kun handler om dem .

#2
du husker så at rose de firmaer der er gode eller er der ingen der kan leve op til din perfekte verden :00



Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
07-02-2007 16:05:56
Svar/Indlæg:
15982/637
Synes det er vand i sammenligning når en kommune smider ens syge journaler igennem 11år væk fra den ene til den anden dag pga. kommune sammenlægningen mv. dvs alle mulige sagsbehandlinger er sat i stop, og man skal SELV fremskaffe 11års dokumenter, for det kan/vil kommunen ikke gøre...

Så med det sagt slå koldt vandt i blodet, det er trodsalt ikke dit liv der er blevet forlagt, men noget forsinket hardware, jovist det er træls.



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
07-02-2007 16:08:47
Svar/Indlæg:
14079/622
Problemet er at mange forhandlere skriver 1-2 dages levering, for at lokke kunder til. Men i virkeligheden har mange af dem ikke engang den givne vare på lager.

Det er rigtig dårlig stil.



doit
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2007 16:16:59
Svar/Indlæg:
998/134
hvis man vil undgå og ha forsinkeles, på hardware skal man kun bruge de 3 største firmaer at handle med, shg/midt/prc-data/expressdelirey
så får man varen ,når de skriver de er på lager
ellers kan komme til vente i flere uger, har prøvet det med getmore og et par andre skodfirmaer



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2007 16:20:28
Svar/Indlæg:
6531/410
Manden bestiller kl 15.00 fredag.

lørdag lukket
søndag lukket
mandag åben dag 1
tirsdag åben dag 2.
vi skriver idag onsdag , har han ikke sin vare imorgen er det da en lille grund til at skabe sig som et lille pattebarn , der ikke får hvad han peger på.



doit
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2007 16:20:51
Svar/Indlæg:
998/134
shg/midtdata/prc-data/expressdelirey 4 firmaer



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2007 16:25:01
Svar/Indlæg:
6531/410
#8
nej
midtdata og expressdelirey
er samme firma
;)



Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2007 16:30:29
Svar/Indlæg:
2872/90
#7 ja okay det er måske lidt tidligt for ham at brokke sig.. Men manden tror vel hvis man bestiller fredag så har man den indten man eller tirs. men efter min erfaring kommer den først onsdag eller tors..


#0 Har du forresten ik fået et track and trace nummer??



Dall3
 
Overclocker
Tilføjet:
07-02-2007 16:55:24
Svar/Indlæg:
400/37
#10 bestiller du fredag, plejer det at ankomme mandag eller tirsdag, hvis de vel og mærket har lortet på lager



#12
Amin
 
Superbruger
Tilføjet:
07-02-2007 17:06:56
Svar/Indlæg:
205/51
#3 Lad os tage det punkt for punkt.

'' ta dog lige og køl ned mand alle kan da lave fejl. ''

Der er ikke tale om fejl. Når jeg ringer ind og spørger, om mine ting er blevet sendt samt giver ordrenummer, så kan manden, der svarer mig, tage et kig på det og give mig et konkret svar. I dette tilfælde fik jeg en løgnagtig påstand. Der har ikke været tale om menneskelig fejl. Hvis der var tale om menneskelig fejl, ville mit blod ikke koge.

'' folk nu om dage har ingen tålmodig eller sans for fornuft.

de tror de er de eneste kunder i hele verden og alt kun handler om dem . ''

Ja, det er vel nok modent af dig, at du på 5 minutter kan bedømme, hvorvidt jeg er tålmodig eller har sans for fornuft. Disse påstande har ingen relevans for mit problem, da jeg er blevet løjet over for. Dette inkluderer at bestille varer, som alle var på lager, men alligevel ikke er kommet frem mandag, tirsdag eller onsdag.

På deres hjemmeside står der endda, at de sender track & trace numre ud på varer, som er bestilt inden 18:00. Jeg bestilte kl 3. om fredagen.

'' du husker så at rose de firmaer der er gode eller er der ingen der kan leve op til din perfekte verden'' Så kan man jo diskutere, om de penge jeg betaler for varerne, ikke er ros nok i sig selv.

Jeg er ikke tilhænger af en perfekt verden, problemet er nok bare, at de ansatte i denne butik er tilpas med at lyve direkte over for kunder.


#7 Som sagt, en email med track & trace nummer på varer, som er blevet bestilt i løbet af dagen. Hvad er dit problem, hvorfor skal du udstille mig som et pattebarn? Jeg har god grund til at klage.

#10 Jeg har endnu ikke fået noget track & trace nummer, men jeg håber da, at de kommer i aften kl 18:00, ellers må jeg jo konkludere, at de endnu engang har løjet over for mig.



NiKzEr
 
Overclocker
Tilføjet:
07-02-2007 17:22:34
Svar/Indlæg:
94/12
Jeg har gode erfaringer med:

CompuMail: (Rigtig gode endda :p , super service)
Jeg har lige fået et Gigabyte 8800GTS hos dem og vil helt sikkert gerne handle med dem igen :f

Express Delivery: Fin service, er dog lidt utilfreds med leveringstiden (Mange varer som ikke er på lager efter min mening), men ellers et super firma =)

B.J. Trading: (Bestilte HD og CPU hos dem og før jeg nåede at se mig om stod jeg med det i hånden :00 .., ingen prob.)

SHG: (Har tit handlet der, da alt forløber smertefrit, og de kan deres kram)



Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2007 18:26:22
Svar/Indlæg:
2872/90
#12 hvis du ikke har fået et track and trace nummer nu så er der nok noget galt..






#15
Amin
 
Superbruger
Tilføjet:
07-02-2007 19:57:54
Svar/Indlæg:
205/51
#14 Jeg fik det her kl. 18:00.

Nej, der er ikke noget galt som sådan, de har jo først sendt det i dag på et eller andet tidspunkt, og track & trace nummeret kommer jo først med, når de sender varerne. Så håber jeg, at det når frem i morgen...



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2007 20:55:10
Svar/Indlæg:
4263/107
Sikke da en tone vi holder os..

Låst og pm sendt.