Mit EVGA eventyr :(

Bundkort / CPU d.  07. februar. 2007, skrevet af [K9] Meneze
Vist: 927 gange.

[K9]

Superbruger
Tilføjet:
07-02-2007 15:54:25
Svar/Indlæg:
115/73
Heysa her vil jeg lige fortælle lidt om mit eventyr med EVGA og lad mig sige med det samme .... DET STINKER !

Jeg blev den 15/1-07 en glad ejer af et EVGA nForce 680i Sli Mainboard + Et EVGA 8800GTS SC.

Efter en del opstartsproblemer fik jeg den da til at boote, jeg fik inst. Win XP og fik opdateret bios ... BANG første nedbrud :( måtte geninst Win XP derefter.

Så kom den op og kører igen ... med alle drivers + Dx 9.0c, lige indtil jeg skal installere mit EVGA 8800GTS .... Jo jo den kørte da men alt hakkede, ALLE SPIL !.

Jeg spurgte om hjælp herinde og på EVGA egne Forum og fik da en masse gode fif men lige lidt hjalp det ... OK retur med 8800GTS SC. og ind med et 8800GTX kunne jo bare være GFX der var blæst men Nej!.

Efter at have modtaget 8800GTX ominstallerede jeg self. der skulle jo være ren "røv" her ingen driverproblemer eller noget andet.

Maskinen oppe og kører, og nøj hvor det spiller i ca. 30-45 min så er det helt ude og s.... igen.

Damn nå jeg tager tlf og ringer til de danske retail sælgere først de har ikke hørt om nogen problemer :( hmm fatter jeg jo max af kan jeg virkelig være den eneste med alle de problemer ?, og NEJ de var fulde af løgn har snakket med STUDIEDATA og de fortæller mig de heller ikke har haft andet end problemer med selvsamme MB.

Så skriver jeg direkte til EVGA og får et svar jeg kan tørre røv i .. lettere oversat .. vi kan desværre ikke hjælpe dig, du skal bruge Vores forums :(

Vel .. idag den 7/2-07 skal jeg på posten og sende hele lortet retur, har snakket med de danske sælgere og skal ikke have det byttet :l det skal VÆK !!!!

Dette er bare det mest trælse lort man kan komme ud for ... OG MIN POINTE er bliv ved hvad du kender !!

Mvh.

[K9] Meneze

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
07-02-2007 16:01:15
Svar/Indlæg:
15982/637
Ja men pointen er vel også at der utallige gange har været rapporteret om problemer med 680i på netop det board (bla. på hwt) i dets nuværende revision.

Men på den anden side så fejlede GFX kortene vel intet ?.

Selv om man bliver ved det man kender kan der nemt opstå fejl i det også. Nej undersøg FØR man køber mht problemer og div. ting og sager.

Men ikke desto mindre kan jeg nemt følge din frustration når tingene ikke virker. :x

Dall3

Overclocker
Tilføjet:
07-02-2007 16:02:02
Svar/Indlæg:
400/37
lidt trist at høre du ikk har haft andet end problemer med det. men er der jo os flere her på forum der har haft. men det lyder da lidt somom, at dit board har været defect på en måde. hvad bliver dit næste board så?, ABIT måske? :)

[K9]

Superbruger
Tilføjet:
07-02-2007 16:10:10
Svar/Indlæg:
115/73
Heysa ... igen

Ja det er pisse træls at det ikke virker det var jo ikke billigt :l

Og nej jeg går tilbage til det jeg kender min gud ASUS !

se evt her.

http://www.hardware-test.dk/fo...

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
07-02-2007 16:24:48
Svar/Indlæg:
15982/637
ja det er jo som regel altid således man ender i det man har de bedste erfaringer med (selvom de også kan være defekte).

Jeg har altid taget eVGA, Inno3D, PowerColor, Connect3D, MSI til GFX, Kingston til Ram, Asus,Epox,Aopen til bundkort, Creative Lydkort, AMD som CPU.

Claus35

Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2007 18:57:20
Svar/Indlæg:
5410/123
#0 Surt :l

lumske

Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2007 20:24:26
Svar/Indlæg:
3485/76
der er kommet virus/spam på siden :l

se #6, i en anden tråd ko mjeg ti lat trykke på et af de links der og det resulteret i at min comp genstartede og msn fuckede op, det ku den så automatisk reparere, men mit usb stik det blev sat ud af spillet, jeg var nød til at skifte stik for at få det ti lat du !

#0 undskyld for OT :l