#16 Du har fuldstændig ret - det er lidt vildt alt det her - men det var bare fordi jeg blev bidt af optimere diske og sidde og benche og optimere windows-tweak osv. Der gik jeg fra 117mb/s til 165mb/s i Roadkils og fra 20000 til 28000 i score. Det var skægt at sidde og optimere og så tænkte jeg, at jeg ville prøve at lave et RAID10 system og fandt derefter disse samsungs.
Nu har jeg solgt den ene raptor og den anden ryger også snart, så snart køber tar sig sammen og tjekker sine PMer hehe ;) - kan du svare mig på om 8mb cache 160gb diskene er lige så gode til RAID10 som 320gb versionen med 16mb cache? Det er fordi valget står mellem 6 af de små vs. 4 af de store.
Og her til sidst: jeg synes faktisk også, at den intel RAID-controller, der sidder på mit P5B del. er ganske fremragende. Det har jo intet med software-raid at gøre - det er jo når OSet stryrer RAID, og det sutter baller. Men også efter at jeg har fået mit OC helt op i topdollar, så kør diskene også bedre pga. controlleren får mere juice.
HYGGE og fortsat go søndag :D