Jeg har lige oplevet et bad flash. :x Efter flashen var færdig blev jeg bedt om at trykkke F1 og fjerne disketten men maskinen kom ikke op igen. (sort skærm)
Jeg har talt med supporten i USA der vil kunne sende mig en ny chip på 5-7 dage for 25$.
Er der en hurtigere mulighed? evt nogen der kan bios fikse i københavn?
clear cmos? fjern batteriet, flyt jumper ved batteri fra 1-2 til 2-3 i 10sek. og sæt batteri i igen. men bad bios flash kan være noget fuck - jeg har prøvet det i 98 engang og der var der ingen kære mor - men ku være tiderne har skiftet lidt??
Modern motherboards have a boot-block BIOS. This is small area of the BIOS that doesn't get overwritten when you flash a BIOS. The boot-block BIOS only has support for the floppy drive. If you have a PCI video card you won't see anything on the screen because the boot-block BIOS only supports an ISA videocard.
Award: The boot-block BIOS will execute an AUTOEXEC.BAT file on a bootable diskette. Copy an Award flasher & the correct BIOS *.bin file on the floppy and execute it automaticly by putting awdflash *.bin in the AUTOEXEC.BAT file.
prøve med cd ,som de siger .kigge på cd drev ,og så kan du see om den læsser derfra .hvis den går .giv den lidt tid .så genstart .ellers prøve at find en der han en mb majn til din,og hotflash din chip.ellers må du bistille en .
P5N32-E SLI kan jo lave sin egen divider, bare sæt FSB/Memory til UNLINKED, og så sæt rammene til 500MHz, så kommer de aldrig over 500 uanset hvad du sætter din FSB på.. :) (dog kan du ikke vælge helt præcis MHz, da det jo skal passe med en XX:XX :)