Ventetid på Acer' s Vista upgrade.

Hyggehjørnet d.  09. februar. 2007, skrevet af Aleks
Vist: 304 gange.

Aleks

Overclocker
Tilføjet:
09-02-2007 12:15:09
Svar/Indlæg:
70/22
Er der nogen herinde, der ligesom jeg har bestilt en Vista upgrade til deres Acer maskine, og som har et overblik over ventetiden på den?

Det er snart 3 uger siden jeg bestilte den, og der er stadig ikke kommmet shipping date på bestillingen. Har skrevet til modus afdelingen som står for opdateringen, men har ikke fået noget svar.

steen

Elitebruger
Tilføjet:
09-02-2007 14:08:13
Svar/Indlæg:
2870/65
Microsoft siger selv, at der for tiden er 8 ugers leveringstid.

Selv når du får din upgrade, vil jeg anbefale dig at slå koldt vand i blodet...og vente med den upgrade.

Lige nu er Vista temmelig buggy...og ServicePack 1 til vista kommer først til efteråret.

En upgrade er en rimeligt kedelig ting, da erfaringer viser, at i 70 % af alle upgrade-tilfælde går der et eller andet galt. Lige fra små umærkelige ting...lige til at systemet stopper og en re-install er nødvendig.

Personligt ville jeg ikke tage chancen med en upgrade, men købe en fuld version.

Aleks

Overclocker
Tilføjet:
09-02-2007 16:00:02
Svar/Indlæg:
70/22
@Steen

Okay, når jeg skriver en upgrade skal det forståes såeldes at jeg faktisk får en fuld Vista version. Det eneste den lige kræver er at den kan lokalisere backup'en af XP versionen på den skjulte partition. Ergo behøver jeg ikke have et funktionel udgave af XP installeret før det virker.