Jeg har lige købt en ASRock 4CoreDual-VSTA og en Intel Core 2 Duo E6300 Til at samle en computer sammen med nogle gammle harddiske og whatever. Men nu når jeg har sat det hele sammen som jeg "tror"(næsten ved) er rigtigt, men der kommer ikke billede på skærmen og den står bare og bibber. Er der nogen der ved hvad jeg måske har gjordt forkert ? I spørg bare hvis i vil vide nærmere hvordan jeg har sadt stikkene.
der er ikke en med 10, men sådan som jeg har kunne læse mig til det, så siger den først en langt bip så en antal korte bip for hvad for en fejl det er... så prøv lige lyt igen, :)
ring der sider løst. det er ikke altid man skal være lige forsigtig med at sætte stik i... hmm nu er det meget lang tid siden jeg har fået helt nyt bundkort, men plejer at gøre det :) det er da forsøget værd,,, der sker jo ikke noget ved det... :)
Hvad har du sat i den? Prøv at cleare CMOS (hvis det ikke er det du allerede har gjort). Prøv at starte den med kun det allermest nødvendige - en blok ram, gfx og CPU. Det lugter måske lidt af RAM problem - du har ikke blandet DDR1 og DDR2 ram, vel? Har du trykket RAM klodserne ordentlig i socketen - de kræver nogen gange en rimeligt fast hånd - flapperne skal være hoppet ind så de holder fast i klodserne - Held og lykke med det....
#10 Jeg tror ikke det er rammene da jeg har haft dem ude og så starte computeren så siger den bare et langt bip og min DDR1 ram blok kan da vist slet ikke komme ned i den til DDR2 ram
#11 Hvordan spænde fast ? Det tror jeg ikke man kan på det her bundkort.