Nu har du sikkert købt computeren, men så vil jeg advare andre.
Har selv købt to zeptos til firmaet og en til en kammerat, og to af dem er der kørt RMA på. Jeg sendte min egen tilbage i går for 3. gang på 5 måneder.
Deres service er, som jeg oplever den, MEGET langsom, ikke særlig grundig og holder ikke hvad de lover.
1. gang lovede de at skifte bundkort + gfx da der var flere fejl på dem, men de skiftede en blæser.
Derfor fik de den retur og da jeg fik den tilbage efter 2. gang, havde de kun opdateret bios, uden at problemerne forsvandt (bl.a. grafikfejl). Desuden var tastaturet ødelagt og en skrue faldt ud af den da jeg pakkede den ud!!!!
Da jeg ringede til dem, fik jeg at vide at jeg selv skulle opdatere igen, før jeg sendte den ind 3. gang. Denne bios (z1.17) understøttede åbentbart ikke C2D 2,0 GHz, så den startede kun hver 3. gang.
Men når man sender den ind for 3. gang, lover de trods alt at det bliver en hastesag, og rep tiden "kun" er på 7 arb dage i stedet for 3 uger+
Dette tilfælde er langt fra enestående, de laver gode, billige, konfigurations stærke computere, men med mange fejl og dårlig service...
x(