Splinter Cell - Double Agent (Problem under o

Spil d.  10. februar. 2007, skrevet af Nuitarius
Vist: 278 gange.

Nuitarius
 
Overclocker
Tilføjet:
10-02-2007 19:20:14
Svar/Indlæg:
36/5
Hej

Jeg har for et par dage siden købt Double Agent.
Jeg fik det installeret uden problemer og min maskine burde være rigeligt til at køre det her spil (se min profil)

Mit problem begynder når jeg vil starte spillet.
Her kommer der en pop-up lige efter jeg har trykket på start single player, at et sikkerheds program (SecuRom) ikke kunne starte fordi den påstår at der er et andet program som beslaglægger noget den skal bruge. Den påstår at det måske er virus eller spyware.
Jeg har en sag kørende ved ubisoft.com (som ikke er afsluttet så i kan ikke se den endnu), men de har ikke kunne hjælpe indtil videre.
Jeg har ikke virus (påstår kazinsky) og har ikke spyware (påstår kazynski og ad-aware)
Jeg har disabled alle non-microsoft programmer under msconfig
Alt uden held
Jeg har også prøvet at opdatere drivere (grafikkort) og firmware(Plextor dvd-drev) da SecuRom er et sikkerheds program som kontrollere om DVD-skiven er original.

Er der nogen som har haft lignende problemer eller måske kender en løsning??

PS: Jeg har samme problem med Rainbow6 - Vegas, men har venner som har magen til maskine og windows som godt kan spille Rainbow6.
Jeg er helt blank over hvordan man kan lave et spil med så høj sikkerhed at det ikke er alle som åbenbart kan spille det

Selas
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2007 00:07:16
Svar/Indlæg:
2845/91
Hmm så længe du har købt og betalt for spillet, er det jo faktisk ganske lovligt hente en hack til spillene, for måske at omgå det sikkerheds l**t som de har smidt på. Jeg vil ikke oplyse link her men det kunne være en ide. :)

Der er også kommet en patch, prøv at smide den ind. Hvis , når du får spillet til at køre, har problemer med safes, så skal du bare rulle lidt på scroll hjulet så virker det, ja meget meget underligt.

Det kan måske være du har disablet securom eller et program det er afhængigt af?
Super spil i øvrigt synd du ikke kan starte det.