Det lyder faktisk som den helt rigtig løsning. Og Tror vi vil se mere af den slags.
Det ville vare længe før vi kommer over de 5 GHz på CPUen. I steden vil vi nok, som NANOmeteren bliver mindre, få mange flere funktioner i den samme chip.
Flere kerner i en pc, de to jeg har, er der ikke ret mange programmer der kan udnytte pt. Så hvad f..... skal vi så med flere + et mega strømforbrug x(
#6 ?? nu må snakken om at multicore ikk bliver til noget stoppe, plz :) og det med: det kan alligevel ikk udnytte mere en 2 kerner osv... læs nu lidt om hvad der sker med softwaren bare i år blot, hvor der allerede blir lavet til mange spil til 4 core... og det blir bare ved og ved. men det er i øvrigt heller ikk multicore tråden handler om men en helt anden teknik.
det er som om folk har fordomme mod udviklingen - men hvorfor dog..de har da mere forstand på det en 10xsuperbrugere her på sitet ikk? :i
#8 ja eller en cpu fra microsoft - men tror mere på AMD/intel løsninger. intels roadmap frem til 2011 ser alt for stærkt ud
Naturligvis tænder jeg på hurtigere og bedre CPU´er og GPU´er og en hybrid af disse, som i andre, men min første tanke var lidt som #7´s: aaargh, MONOPOL! og hvad kommer såddan en udvikling til at koste forbrugeren?