Hardware-TEST står som sponsor for kendt BF2 klan i 2007

Litteratur d.  11. februar. 2007, skrevet af The Boss
Vist: 920 gange.

The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
11-02-2007 20:17:50
Svar/Indlæg:
4741/1690
Kommentar til nyhed på: http://www.overclocking.dk/new...
Carpe^Diem
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2007 20:27:25
Svar/Indlæg:
1155/43
Det lyder da interessant at der kan være midler til dette ? Hvad ligger sponsoratet i ?


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2007 20:32:01
Svar/Indlæg:
6181/270
hehe og nu hvor bf2 er godt som dødt :e



Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2007 20:34:31
Svar/Indlæg:
6052/189
Carpe^Diem:

gætter på det sædvanlige... drikkelse, æder til diverse tuneringer, og lidt hardware her og der...

og hvorfor skulle der ikke være penge til det? det er jo trods alt dk's største hw-site ( imo ).


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2007 20:37:01
Svar/Indlæg:
6181/270
og sikkert også nogle trøjer med reklamen gaylords on the move ;)



Jenner
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2007 20:41:55
Svar/Indlæg:
2267/261
Tag det lige lidt seriøst.

Jeg synes det er flot, at hwt går ind i esport.

Men vil da gerne høre, hvad sponsoratet er på ? :)


Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2007 20:44:06
Svar/Indlæg:
5410/123
Jeg vil også gerne sponsoreres :00


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2007 20:50:39
Svar/Indlæg:
6181/270
syns det er flot, min clan HWT er nu død fordi en del herinde fra åbenbart ikke gad alligevel :x

men heller lykke med det :e



IPconfig
 
Overclocker
Tilføjet:
11-02-2007 20:55:19
Svar/Indlæg:
84/13
#7

hvorfor så ikke starte en ny clan op



jmose
 
Moderator
Tilføjet:
11-02-2007 20:59:14
Svar/Indlæg:
3863/538
Held og lykke med det fremover.


Evers
 
Superbruger
Tilføjet:
11-02-2007 21:01:26
Svar/Indlæg:
226/21
Team Infinity vil klart bakke op om fremtidige turneringer måtte komme ud af dette partnerskab :)


Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
11-02-2007 21:01:39
Svar/Indlæg:
715/51
Sørgeligt..

Ganske enkelt sørgeligt..



LinC|franz
 
Overclocker
Tilføjet:
11-02-2007 21:14:16
Svar/Indlæg:
7/2
#11

Må jeg spørge hvorfor det er sørgeligt?


Erroneus
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2007 21:52:39
Svar/Indlæg:
673/19
Håber ikke det har kostet HWT mange penge for det virker godt nok mere relevant for dem at lave en omskrivning af siden, da den er gået hen og blevet ret langsom.

Det lyder mere som en venne-tjenneste det her.


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2007 21:53:02
Svar/Indlæg:
3485/76
udkommer der ik snart dm i bf2142? det jo ligesom det nye skyd på stammen ik !



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2007 21:57:20
Svar/Indlæg:
6531/410
håber da ikke pengene kommer fra udviklings kassen for HWT er godtnok ved at være langsom.
havde den ellers som start side men det er den blevet for langsom til nu.

PT: er den udskiftet med HOL som er blevet meget hurtig nu dog er den somme tider helt død.



The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
11-02-2007 22:02:44
Svar/Indlæg:
4741/1690
Aftalen omfatter ikke pengebeløb og pengepræmier, så vær ikke bange for at det kommer til at gå ud over udviklingen af Hwt.dk - indtil videre er det sponsering af produkter til præmier til diverse konkurrencer mm...

The Boss


#17
Ghe2
 
Superbruger
Tilføjet:
11-02-2007 22:04:19
Svar/Indlæg:
732/39
#7 Nu tror jeg heller ikke vi var værd at sponsorere :e i forhold til en clan som blev nr 3 i DM :r og vi kom jo heller aldrig rigtigt igang - tror det skræmte nogle væk...jeg solgte mit spil da jeg kørte træt i de bugs som EA og Dice ikke mente var værd at rette, derfor forsvandt jeg...latterligt at lave et nyt 2142 når BF2 stadig ikke kørte optimalt...meen man tjener jo heller ikke penge på patches.

Men klart en fed idé at få vist Hardware-Test flaget så mange steder som muligt.



Jesper
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2007 22:04:43
Svar/Indlæg:
2072/117
baa...

Hvem af WinC drengene har fået overtalt jer? :P

Spurgte jo selv, for 1 måneds tid siden, omkring det var muligt for min egen clan TCoa| (The Coalition) og dette var jo et blankt nej :(

Vi blev da nr. 4 til DM :P

Nå men..

Held og lykke til dette samarbejde, og så skal jeg drille WinC drengene næste gang vi mødes :P (Fredag, SHG)

Btw. WinC = Winners inc.


The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
11-02-2007 22:19:41
Svar/Indlæg:
4741/1690
#18

Betingelser for et samarbejde med Loosers.inC har stået på i flere mdr. - måske derfor at du har fået et klart nej, som vi skrev vil vi kun støtte een klan.

The Boss


Bosse
 
Superbruger
Tilføjet:
11-02-2007 22:25:38
Svar/Indlæg:
290/7
Tillykke med sponsoratet loocers. Håber begge parter får noget ud af det :D


Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
11-02-2007 23:43:19
Svar/Indlæg:
715/51
#12

Er sørgeligt fordi det her er et HW-site, ikke er gaming-site.. derfor syntes jeg det er sørgeligt at der bruges energi og ressourcer på den slags, når der er SÅ mange andre ting der kunne forbedres..


Pederrs
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 00:21:29
Svar/Indlæg:
1198/35
#21
Jeg kunne ikke have sagt det meget bedre selv......


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 00:24:01
Svar/Indlæg:
3485/76
21# det er da en god ide at få noget reklame ! så kan der komme flere på forum og der kan blive mere debat, det er da positivt !! det har jo ik noget at gåøre med hw og gaming, men reklame.
:i



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
12-02-2007 00:27:36
Svar/Indlæg:
715/51
#23

Flere på forum betyder et, om muligt, endnu langsommere site.. nej tak til det.


LinC|Nephilim
 
Overclocker
Tilføjet:
12-02-2007 00:49:32
Svar/Indlæg:
2/0
#24

Det er da enormt sørgeligt at du ser sådan på det, istedet for at glæde dig på vores vegne.

Ved at der kommer flere brugere på hwt's forum, vil jo selvsagt gøre at du vil kunne få et svar hurtigere end tidligere - og hvis du ikke selv har spørgsmål, vil der helt sikkert komme flere brugere ind som har spørgsmål, hvor du så kan brilliere med din viden.

Personligt er jeg selvfølgelig glad for at vi har fået denne chance, og jeg er sikker på at det vil blive yderst udbytterigt for begge parter.



Rednalyn2
 
Superbruger
Tilføjet:
12-02-2007 02:34:51
Svar/Indlæg:
558/73
Det er da klart en fordel at få et site som lever af at brugere klikker ind, kendt så mange steder som muligt! Ingen tvivl om at det vil gavne HWT, og mon ikke HWT derigennem kunne få en sponsor, når flere og flere HardWare firmaer finder ud af at HWT er DKs mest besøgte HW side (i og med de tør at sponsoere en klan).

En helt rigtig beslutning i mine øjne! HWT bliver mere kendt --> hardwarefirmaer vil investere penge i HWT --> HWT får penge i kassen!!!

Måske kan der så endelig blive råd til at få optimeret siden så den bliver hurtigere :D


Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 06:47:35
Svar/Indlæg:
830/15
Reklamen er da en fordel, det kan man ikke komme uden om det - Spil nyheder på et hardware-site, det ved jeg ikke rigtig.... godt nok er der et par spil tests men... ja, det er nok godt nok så tillykke med det til begge parter :)



Carpe^Diem
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 07:53:43
Svar/Indlæg:
1155/43
Det bliver spændende at se hvor meget hardware-test får ud af dette her. Man må på sin vis håbe at interessen er begrænset da hwt, efter al sandsynlighed, vil kvæles i egen succes. Jeg kan godt se at det kan sprede budskabet, men da jeg selv mener jeg tilhører "overclocking" sektionen her på sitet, og ikke mener at hardware-test har brug for endnu flere der spørger hvorfor musen ikke fungere, så er spørgsmålet om vi vil have flere 14årige "pro gamere" ind på sitet.

Men tiden må vise om det er besværet værd, man har da lov at håbe!


#29
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 09:16:38
Svar/Indlæg:
3640/1231
At nogen af jer er så naive at i tror at det vil nedproritere andre vigtige ting på Hardware-TEST er jeg næsten nødt til at kommentere!

Come on, tror i vi ville lade hastigheden eller omskrivningen af HWT ryge om bag i køen fordi vi går ind som sponsor for en klan? :00

Hvor meget energi er det lige i regner med at der vil gå til det sponsorat? Og er vi enige om at der faktisk er flere mennesker i crew med forskellige arbejdsområder, så det vil være meget naturligt at sponsoratet aldrig vil kunne få indflydelse på f.eks. omskrivning af HWT.

I stedet for at smide om jer med negative kommentarer, bare fordi i kan, så følg lidt med i stedet for. For 1½ måned siden fortalte vi at vi nu var igang med at omskrive HWT totalt. Overså i det? :00

Og lige en ting omkring gaming og HWT... hvorfor har en eneste af jer 8800 kort, hvis ikke i interesserer jer for gaming? HVem troede i ellers det kort var lavet til :00

Så giv det lige en chance, eller tænk jer lidt om inden i smider om jer med kommentarer der er så lidt gennemtænkt ;)


Carpe^Diem
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 10:08:01
Svar/Indlæg:
1155/43
#29, der er mange sider af "gaming". Der er folk der "dedikere" deres liv til et eller flere spil også er der os andre der som afslapning en gang imellem sætter os ned og spiller.

B@ng... at i er igang med at omskrive hele sitet er fint nok, men tidsrammen for dette har også noget at sige. Hvis det nye site tager to år at få bikset sammen, så er det lige før jeg hellere vil bruge de præmier i smider efter denne clan, til nogle prof. folk der kunne stykke et nyt site sammen på et par måneder. De ville glæde de fleste istedet for en 10-12 gutter eller hvor mange de nu er.

Det er fint nok at du begynder at kalde os naive osv.. måske bør du se det som en god ting at folk rent faktisk har i mening omkring det. Den dag vi skider hul i det, er det nok fordi vi har fået for meget af sløv hjemmeside og for mange lamme indlæg om, hvad de få rigtige overclockere herinde mener, at palle skal købe næste gang, for de fiktive 15k han måske får om 6 måneder!

Udover det er jeg er helt ligeglad med det sponsorat. Det er fint nok at i hjælper disse gutter med at få bare lidt værdi ud af alt for mange timer foran skærmen. Jeg ser bare utroligt gerne et site hvor man ikke behøver at tage en pause hver gang man skifter tråd eller poster et indlæg.. Kommer dette, får du ikke flere "naive" indlæg fra mig af..


#31
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 10:30:41
Svar/Indlæg:
3640/1231
#30 > Vi lærer skam også af vores fejl, og vi ville aldrig annoncere at vi er ved at omskrive sitet, hvis det er noget der har en tidshorisont på +1 år...

Udover de ting som virkelig har været umulige, synes jeg at HWT altid har prioriteret brugervenlighed og et fungerende site som værende det suverænt vigtigste. Det er måske en forkert opfattelse, men jeg ville mene at i "gamle" brugere også var klar over det :r

Anyway, sagt ganske kort, så prioriterer vi stadig brugervenlighed (i dette tilfælde omskrivning) højrere end noget andet ;)


The
 
Chefredaktør
Tilføjet:
12-02-2007 12:12:24
Svar/Indlæg:
4741/1690
#Utålmodige brugere

Vi er i gang med omkodning af siden og der går <i>IKKE</I> 1 år før dette er afsluttet, en tids horisont inden for 1-2 mdr. er nok mere realistisk <i>uden</I> at vi vil hænges op på det.


The Boss


Boomer
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 13:46:32
Svar/Indlæg:
906/100
Synes bare lige jeg ville tilføje lidt konstruktivt til denne fantastiske debat om hvorvidt et sponsorat fører til nedprioriteringen af denne fremragende side:

FLLLLLLAAAAAAMMMMMMMMEEEEEEEE!
Et ord der siger det hele, spænd hjelmen tøser.

Stoler på at det HWT-Crew har gjort kun er med til at gøre denne side endnu bedre.

Hæld og lykke med det nye samarbejde :D
Ses til SHGopen
:i


nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 14:07:12
Svar/Indlæg:
687/9
Har alle rottet sig sammen om at give mig verdens dårligste dag ? Man vågner op kl pis om morgenen, får kastet noget mad indenbords . Man skal jo på arbejde.. PÅ SIN FRIDAG! Går ud til bilen og låsen er brudt op og anlægget forsvundet.... Kæmper sig igennem en arbejdsdag helt uden at slå nogen ihjel på sin vej. Kommer hjem og finder den her nyhed.. Så er linjen da vist lige lagt :(

Er jeg den eneste der sidder med den der WTF????!!!111elleve følelse?

Skal ærligt sige jeg troede det var en af B@ngs onde onde jokes da jeg så nyheden, og håber egentligt stadig at det er tilfældet...

Dette udspil er mig ret uforståeligt, af de samme grunde som allerede tidligere er nævnt i tråden. Jeg kan altså ik helt forstå hvordan et dejligt seriøst site om oc, lækker hw og spandevis af brugbar info, skal rodes ud i noget så, i mine øjne, meningsløst som gamersponsorater...

Desuden havde en nyhed om hvor fantastisk det gik med omskrivning af siden, og hvorlangt forud for tidsskemaet den var, været ideel at poste FØR denne... Så havde man sku nok sluppet for de værste flamer kommentarer. ;) ;)

Man hva.. Den dag her er jo så håbløst latterlig alligevel, så glæder mig da til at vågne op og finde ud af det bare var et mareridt... :l :l


LinC|DarkR@nger
 
Overclocker
Tilføjet:
12-02-2007 14:57:54
Svar/Indlæg:
1/0
Jeg er ked af, at når man får at vide, at dette partnerskab ikke får indflydelse på udviklingen af sitet, at man alligevel ser det som negativt.

Man burde tværtimod være glad for, at Hardware-TEST tør satse på at sponsorere en gaming klan for at blive mere kendt blandt gamere. Jo flere brugere, der er på dette site, jo mere positivt ser Hardware-TEST's andre samarbejdspartnere på det, samt at de ser, at Hardware-TEST har overskud'et (ikke økonomisk ment) til at satse på netop det, som de samarbejdspartnere bl.a. satser på med deres hardware.

Som tidligere skrevet i tråden, så er det jo ikke fordi, man køber et 8800-gfx for at surfe og spille 7-kabale, som vi alle kender det fra DELL reklamen.
Nej, enten så er man gamer og vil have den bedste FPS eller også er man overclocker og går efter den bedste score i diverse 3D-tests.
Hvilke 2 af disse grupper er det nemmeste at sponsorere, sådan at ens samarbejdspartnere kan se, at man vil udbrede kendskabet til dette site ?

Ved at indgå et partnerskab med overclockere, så bliver reklamen holdt på dette site, hvilket ikke giver flere brugere eller mere omtale.
Ved at sponsorere en gaming klan, så kommer kendskabet til sitet ud blandt den anden mulige målgruppe for grafikkortporducenterne (bl.a.), nemlig gamerne. Der er utroligt mange gamere, der ikke kender til dette site. Det vil vores samarbejde gerne ændre på, sådan at der kommer flere brugere og flere besøgende på Hardware-TEST.dk.

Jeg er personligt glad for at få dette samarbejde op at køre, da jeg gerne vil hjælpe de folk, jeg enten spiller med eller imod i et community, som jeg elsker, med at få den fornødne hjælp til deres hardwareproblemer. Og hvor er det bedste sted at søge informationen ? Det er på dette site. Vi har allesammen et tilholdssted. Mange herinde er trofaste brugere, ligesom jeg er trofast bruger på GeeksNet.org.

Jeg har en profil herinde i forvejen, men har i anledning af samarbejdet oprettet en ny profil. Jeg er ikke så aktiv i forum, men læser utrolig meget af det der sker, ligesom andre i min klan gør det.

At brugerne på vores foretrukne hardwaresite giver samarbejde en sådan velkomst er jeg meget ked af, da de netop burde være glade for det, da det helst skulle være til gavn for dem. Måske ikke lige her og nu, men i fremtiden.


Jesper
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 15:41:22
Svar/Indlæg:
2072/117
Jeg støtter HWT og LinC's samarbejde 100%, og jeg ser det kun som en styrkelse af sittet, som udvider siden og gør den bedre.

Kan ikke se nogen grund til de negative kommentarer. Synes denne debat burde droppes med det samme. Og folk burde støtte op omkring denne beslutning som HWT har taget. Kan ikke se nogen grund til at gå mod hvad CREW mener, og gør.

At nogen ser, gamere som rent 14årige drenge som ikke laver andet en at game hele dagen lang. Det community jeg har mødt blandt gamere er faktisk ikke dette billede. Mange er oppe i alderen, men self. er det også nogle unge drenge, men de vægter langt fra hovedparten af dem som spiller.

Kan ikke se noget galt i der kommer flere på siden. Virker som om, at nogen mener at HWT tilhører dem, og andre må ikke blande sig.

Just my 50 cent.

:f HWT :f :f LinC :f

Ses til SHG


Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 17:04:14
Svar/Indlæg:
4263/107
Jeg vil gerne bede folk læse følgende udsagn, før de kommer med flere negative kommentarer omkring dette sponsorat

The Boss

Aftalen omfatter ikke pengebeløb og pengepræmier, så vær ikke bange for at det kommer til at gå ud over udviklingen af Hwt.dk - indtil videre er det sponsering af produkter til præmier til diverse konkurrencer mm...

Vi er i gang med omkodning af siden og der går IKKE 1 år før dette er afsluttet, en tids horisont inden for 1-2 mdr. er nok mere realistisk uden at vi vil hænges op på det.


Det er ok at folk er skeptiske overfor gamingkulturen, men lad nu vær med at påstå at dette sponsorat flytter penge fra udviklingen og over på sponsoratet. Tak :f


#38
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 19:32:17
Svar/Indlæg:
3640/1231
Hazek > Du skriver som om du virkelig VED noget om det du skriver, hvilket resulterer i at du poster direkte løgne, og de bliver derfor deaktiveret. Du aner INTET om hvem der får HVAD for HVAD!

Og netop af denne grund får i det aldrig at vide. Skal VI skamme os???
Fordi at VI gør noget som VI føler er bedre, i stedet for at tilfredsstille DIG med mere end en gratis side?? Nu må du sku lige styre dig!

Jeg er ret ligeglad med om nyheden med den nye kode burde være postet før. Hvis man følger med på HWT, så VED man at det er igang, og at det ikke er et projekt der kører over et år.

Jeg synes i lige skal overveje engang mere hvad denne nyhed egentlig handler om. Det er en information, ikke en ansøgning om tilladelse!

Helt ærligt... hvis i ikke ved hvordan tingene hænger sammen, så spørg i stedet for at påstå - det ser lidt pænere og mere velovervejet ud.


nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 19:49:15
Svar/Indlæg:
687/9
#38 Hvis dit 3. afsnit er møntet på mit indlæg må jeg meddele at du har fejltolket det en lille smule..

Enten det, eller så er humoren ikke bøjet godt nok, i det nok så famøse neon... ;) ;)

Men du må da lige gi "os", at det her er noget af en kovending fra hvad vi hidtil har været vant til.

Eller også har jeg bare fejltolket det hele fuldstændigt ? ;)


Jesper
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 19:50:45
Svar/Indlæg:
2072/117
LinC er søde...

Nu må vi se, om vi kan integere DP ordenligt i weekenden ^^

Det gas :P


#41
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 20:36:10
Svar/Indlæg:
3640/1231
#39 > Det var ikke ment til dig, det var derfor jeg bevidst skrev # Hazek i indlægget. Det er lidt svært at se sammenhænen så længe hans indlæg er deaktiveret :x

Det er anderledes, ja - men det rammer ikke noget som helst andet i udviklingen eller vedligeholdelsen. Det er vi store nok til at kunne finde ud af nu :)


Jesper
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-02-2007 23:58:45
Svar/Indlæg:
2072/117
#41 skriver da bestemt heller ikke til dig :P

Støtter jeg 100% samt LinC aka. WinC... De er så søde...

B@NG kan i ikke tvinge Del Prado eller Neph til at stille op i Pink HWT T-Shirt til SHG? Eller Neon gul, med Neon grønne bukser til :P

Kunne være man selv kunne betale trøjen :P


Morten-[TB]-
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2007 00:00:31
Svar/Indlæg:
4310/364
Jeg har 5 katte og en hund (Det er ikk engang løgn) Når det er sagt så vil jeg sige det er fint med sponsere på et game. Vi kan jo også godt lide at Carlsberg er sponsor på fodbolden ikk? :i Så chill, Sommeren kommer :i



Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2007 00:04:10
Svar/Indlæg:
2872/90
Det da helt utroligt som folk kan brokke sig herinde.. brok brok brok.. dag ud dag ind... Helt ærligt hva fanden er der så galt ved det sponsorer en bf2 clan???

Som sagt det går ikke ud over kvaliteten af siden her.. Der kommer flere bruger som er ens betydning med flere folk at hjælpe og endnu mere viden som kan gives fra sig.. Hva er der lige dårligt ved det`??


Morten-[TB]-
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2007 00:05:33
Svar/Indlæg:
4310/364
ja ved jeg heller ikke. Folk burde købe sig en kat, og hvis de har en kat, ja så skulle de købe en mere! Der er da ikk noget bedre :e Godnat!



The
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2007 02:26:08
Svar/Indlæg:
1406/100
Jeg syns nu det er en rigtig god ide og en god måde at få PR på da der ville nok komme flere bruger.

Og at andre fimare ville nok gerne ha testes deres ting her igemmen da der ville være flere forbruger til stede samt flere raklamer vild vi nok osse se flere af



nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2007 14:20:59
Svar/Indlæg:
687/9
#46 så du siger altså at reklamer er en god ting ?

Godt jeg ik lever i din verden :e


The
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2007 00:35:02
Svar/Indlæg:
1406/100
#47 selvfølig er det ikke sjovt med reklamer. Men det er noget af det som der er penge i og gør sådan Hwt.dk lever idag. Og som osse gør at Hwt ikke bliver en bruger betalt hjemme side.

Jeg kan ik forstå at nogle ser det her som en dårlig ting.
Men vis det er så slemt det hele hvorfor starter i ik bare en ny hjemme side op? Så ville i finde ud hvor svært det enlig er og alle de ting som man nu skal bruge til det.

Og #47 jeg er osse glad for ik at leve i din verden ;)
For den kan ikke være særlig stor


Jesper
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2007 22:40:10
Svar/Indlæg:
2072/117
#43 jeg kan ikke tåle katte :00

HADER KATTE!


Thunder
 
Superbruger
Tilføjet:
15-02-2007 10:48:15
Svar/Indlæg:
271/71
Så tager jeg en kat med til ShgOpen så ;)


Jesper
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2007 11:33:07
Svar/Indlæg:
2072/117
#50 så tager jeg min hund med :P

Gæt hvad han hedder ^^