Jeg er ked af, at når man får at vide, at dette partnerskab ikke får indflydelse på udviklingen af sitet, at man alligevel ser det som negativt.
Man burde tværtimod være glad for, at Hardware-TEST tør satse på at sponsorere en gaming klan for at blive mere kendt blandt gamere. Jo flere brugere, der er på dette site, jo mere positivt ser Hardware-TEST's andre samarbejdspartnere på det, samt at de ser, at Hardware-TEST har overskud'et (ikke økonomisk ment) til at satse på netop det, som de samarbejdspartnere bl.a. satser på med deres hardware.
Som tidligere skrevet i tråden, så er det jo ikke fordi, man køber et 8800-gfx for at surfe og spille 7-kabale, som vi alle kender det fra DELL reklamen.
Nej, enten så er man gamer og vil have den bedste FPS eller også er man overclocker og går efter den bedste score i diverse 3D-tests.
Hvilke 2 af disse grupper er det nemmeste at sponsorere, sådan at ens samarbejdspartnere kan se, at man vil udbrede kendskabet til dette site ?
Ved at indgå et partnerskab med overclockere, så bliver reklamen holdt på dette site, hvilket ikke giver flere brugere eller mere omtale.
Ved at sponsorere en gaming klan, så kommer kendskabet til sitet ud blandt den anden mulige målgruppe for grafikkortporducenterne (bl.a.), nemlig gamerne. Der er utroligt mange gamere, der ikke kender til dette site. Det vil vores samarbejde gerne ændre på, sådan at der kommer flere brugere og flere besøgende på Hardware-TEST.dk.
Jeg er personligt glad for at få dette samarbejde op at køre, da jeg gerne vil hjælpe de folk, jeg enten spiller med eller imod i et community, som jeg elsker, med at få den fornødne hjælp til deres hardwareproblemer. Og hvor er det bedste sted at søge informationen ? Det er på dette site. Vi har allesammen et tilholdssted. Mange herinde er trofaste brugere, ligesom jeg er trofast bruger på GeeksNet.org.
Jeg har en profil herinde i forvejen, men har i anledning af samarbejdet oprettet en ny profil. Jeg er ikke så aktiv i forum, men læser utrolig meget af det der sker, ligesom andre i min klan gør det.
At brugerne på vores foretrukne hardwaresite giver samarbejde en sådan velkomst er jeg meget ked af, da de netop burde være glade for det, da det helst skulle være til gavn for dem. Måske ikke lige her og nu, men i fremtiden.