Overclocker
Tilføjet:
12-02-2007 13:55:47
Svar/Indlæg:
70/22
Hej hej ude bag skærmene.
Overskriften blev desværre lidt snørklet, lige meget hvordan eller hvorledes jeg vendte den i hovedet. Håber i kan bære over med mig.
Jeg er for længest flyttet hjemme fra og har derfor en anden internet forbindelsem, min daværende har mine forædre overtaget og er derfor stadig kunder hos TDC. Til min store foragelse bliver jeg gjort opmæksom på at priserne overhovedet ikke bliver reguleret ihh. til resten af markedet. Mine forældre er ikke på noget tidspunkt i løbet af de sidste 3 år blevet kontaktet af TDC vedr. deres internet abonnoment.
De betaler 350 kr. for en 2mbit / 512 mbit.
Udover at jeg synes denne pris er ganske forrygt, så er det mig en gåde hvorfor TDC damen fotæller mig i den anden ende af røret, at hvis vi vælger og regulere hastigheden ned, så bliver de bundet i et ½ år. Jeg kan forstå man binder nye kunder, men kunder som har været der siden bredbåndets oprindelse ikke får bedre service er mig en gåde.
Det som problemet i bund og grund handler om, er at mine forældre får lagt fiber ind i løbet af enten 1. eller 2. kvartal i år. Ergo kan det ikke betale sig at gå over til en ny ISP for så kort tid. Men at de skal betale 350 kr. for 2mbit linje, hvor jeg fx. næsten betaler det samme for 20 mbit hos CC er da helt ude i skoven.
Er TDC virkelige så nærrige?