har lige fået et gf7600GT... men det fucker helt op på min pc... mit bundkort er kompatibelt med 8x agp hvilket vel er agp 3.0? og det er 7600gt jo også... men når jeg kigger i agp utility programmet så siger den mit bundkort kun understøtter agp 2.0 men stadig 8x ?:( det gir ikke rigtig nogen mening i mine øjne...
mit bundkort er et asrock k7s8x r3.0 og mit gfx er et club 3d 7600Gt
Ja, okay så er der et problem :) Hmm, har du været inde i BIOS og kigge dig omkring? Jeg har aldrig været ude for noget lign. selv, så min hjælp er ikke så meget værd... Skyder bare lidt i tågen :D
ja har været lidt rundt der inde men kan ikke rigtig finde noget... men nu har jeg skiftet tilbage til mit elskede gamle gf2 det virker altid:P men ville nu være rart at kunne bruge sit nye kort istedet for at sku sende det retur x(
det kan også være din bios det er galt med. du skal være sikker på det er den sidste nye.
I #4 skriver du at du vil sende den retur, du har ikke overvejet og skifte den asrock bundkort ud da den er med sis chipset. det vil da være synd og køre med sådan en bundkort til sådan en fin grafikkort.