MP3Tunes nu gratis

Litteratur d.  13. februar. 2007, skrevet af Stensgaard
Vist: 765 gange.

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2007 13:52:49
Svar/Indlæg:
2620/327
Kommentar til nyhed på: http://www.overclocking.dk/new...
Cook

Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2007 19:25:07
Svar/Indlæg:
563/64
Al ære og respekt for alsidighed på vores elskede side, men min egen uforbeholdte mening er altså at når jeg trykker min ind på OC delen af vores site, så er det ikke for at læse nyheder om MP3 sites, men om hardware, OC og måske lidt om nyt software og spil. Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan, men for nyligt var der var også en nyhed om terrorisme og google-earth og jeg kan virkeligt ikke se relavansen. Jeg aner ikke hvad der står i vores "formålsparagraf" om nyheder, men det er da et interessant spørgsmål.

/Cook

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2007 19:57:38
Svar/Indlæg:
2353/24
hwt.com dækker alles interesser, dog skal det vidst have en relevans til hw, sw, edb/it generalt..

dette lyder til et interessant tiltag, da det jævnligt kan være rart at have sin musiksamling i nærheden..

Hvidgaard

Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2007 20:21:23
Svar/Indlæg:
1548/24
#2 jeg tror han hentyder til at nyheder af den slags høre hjemme på hwt.com og ikke når man klikker ind på overclocking.dk :)

cornerrage

Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2007 23:15:49
Svar/Indlæg:
3532/303
oc.dk, 3dmark.dk og de mange forskellige navne linker allesammen til hardware-test.dk. Primært burde det jo være en side hvor den største del af vægten gik på hardware, alligevel er størstedelen af brugerne fokuseret på køb/salg, forum og nyheder. Kan godt se at dilemmaet med at man klikker ind på "overclocking" knappen så kommer nyheder om mange andre ting. Det kan måske debateres hvorvidt det er det rigtige navn til en nyheds sektion, igen kan det diskuteres om hw-test er det rigtige navn for en side der har flest brugere der søger svar på hjælp, nyheder og køb/salg, men det er nu engang det det hedder :p
Ah, ved det godt, jeg er herre muggen idag :D
Vi prøver jo bare på at ramme så bred en brugerskare vi overhovedet kan, det er klart at alle nyheder ikke er for alle, men det er jo som det er :)

Overbuary

Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2007 12:33:45
Svar/Indlæg:
1762/50
genialt til myspace :D