Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2007 09:27:15
Svar/Indlæg:
6293/359
hej m8s
som opfølgning på alle mine indlæg om hurtigere boot, mere performance osv. så følger jeg lige op her med dette indlæg
Jeg fik sat nyindkøbte Creative Soundblaster X-Fi Xtreme Gamer i pcen og det funker bare. Under software installationen havde man 3 valgmuligheder, og jeg valgte Gamer-mode, hehe - hvilket jo var passende, da det skulle give et performance-boost på 15%. Og det første jeg gør efter fuldendt install er at høre min mp3 med Mercenarys 11 Dreams, hvor Crystalizeren er sat til - den som renser dine filer i afspilningen - og jeg må sige, at lyden blev knipskarv og mudret var væk - som at stå og høre lyden i et studie (har prøvet det hehe) - jeg var lamslået - det var sgu godt
Boot-tiderne er stadig omkring 1.5-2 bars load, så det er jo fjong -
Dernæst spillede jeg Titan Quest, hvor lyden også nu er markant ændret til den gode side - der er verdener fra onboard-lyd til "real-lyd" - og til sidst prøvede jeg BF2142, hvor FPS nu også lå en anelse højere og mere stabil generelt - det samme gælder for Titan Quest, hvor grafikken hakker mindre, når der er ild og andre effekter på billedet...
Så alt i alt er jeg yderst tilfreds - Forskellen fra onboard til dette kort er for vild - og nok også større end hvis man gik fra dette kort til et af topmodellerne.
Dermed ikk en reklame for dette kort - men mere generelt et tip til ALLE om at straks deaktivere onboard i bios
Mange hilsener fra Mathis :D