#5: Der er god forskel i Quake 4 1600x1200 med max fsaa og af ml. 320 og 512mb. Men det 320mb kort er nok heller ikke rettet mod spillere der spiller i den opløsning mv.
#2 jeg er ved og uddanne mig inden for lager og logistik og ud fra det system jeg kan de at de bruger der ude så må jeg sige man skal lave en stor fejl for at gøre det
men uden de store briller kan jeg da godt nyde det :e hehe
men jeg var der ude med en ven som også fik det bedre kort og han er da også glad ;)
Din CPu har allerede nu svært nok ved at trække dit 1900GT, så tror ikke din nuværende CPU vil give mening kombineret med et nvidia 8800 baseret kort, der skal du nok op at have fat i en FX60 eller evt en overclockbar 4800x2... leder selv efter sådanne CPUer hehe:)
Hvad hjælper det at have et kanon kort som er alt for hurtigt i lav opløsning og når du så vil udnytte det i et moderne spil og køre i høj opløsning så hakker det hele tiden fordi det MANGLER ram ???
Tak for svaret #14 . Samme bundkort som mit . Det bliver nok ikke en 4800+ nok ikke til at finde til den pris jeg vil give ? Men en 4200+ 4400 måske . Jeg har dog ikke planer om nyt grafikkort lige nu . Først cpu .
#1 dang - gratz - jeg tror jeg skal til at handle lidt mere offline end jeg gør - min kammi har også lige fået 2 x raptor 150gb i stedet for 2 x 160 gb caviar... og han havde ikke engang opdaget det før jeg undrede mig over kombinationen af sata2-diske og 150gb hehe
vilke driver bruger i ?:( jeg fik en 97,28 med til mit BFG 8800GTS 320M :l vil ikke oc,før jeg har den rigtig driver ;) har dov lige pøvet auto for sjov,den gik op på core 600 ram 1684,men det er jo ikke max