PC' en Fryser

Bundkort / CPU d.  16. februar. 2007, skrevet af Freggy
Vist: 247 gange.

Freggy

Overclocker
Tilføjet:
16-02-2007 12:53:21
Svar/Indlæg:
135/31
Hejsa Folkens..

igår fik både mig +3 andre af mine Venner nøjagtigt samme problem med vores PC'ere... de Tændte normalt, og lige inden den Loader Skrivebordet så Genstartede de bare..

men da min havde gjort det 10-20 gange, er den nu begyndt bare at fryse ved første skærmbillede ( som er en " Reklame" for mit cpu/bundkort Fabrikant). har prøvet at tage cpu'en ud, rense køleren, tage hardissken fra og prøve en anden, taget mit graffikkort fra, renset det etc... men den fryser stadigvæk.. så jeg tænkte på om det kunne være min CPU?? ville bare være dumt at bestille en ny hvis det var det :)

steen

Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2007 14:20:27
Svar/Indlæg:
2870/65
Hej...og velkommen til.

1. Udfyld din profil.

Vi vil gerne hjælpe, men du kan selv gøre din del ved at udfylde din profil.

At hjælpe dig uden at kende dit HW, vil være at gæte vildt ud i luften. Foretrækker at kunne hjælpe ud fra et sagligt grundlag. 8)

Har du prøvet at re-sette din bios? evt. opdatere den med en nyere bios-version?

Hvis maskinene ikke engang kommer til det billede som loader windows er der noget galt med bundkort/bios eller noget andet hardware

Freggy

Overclocker
Tilføjet:
16-02-2007 16:57:35
Svar/Indlæg:
135/31
har prøvet at resette min Bios Ja... intet nyt der. har dog ikke opdateret den..

men hvorfor skulle jeg lige pludselig skulle opdatere den?

den begyndte jo bare at Fryse lige pludselig efter at den havde været slukket et par timer..

og har opdateret lidt af tingene i min profil.. håber det hjælper.

og Tak :)