Vil ikke starte op

Software d.  16. februar. 2007, skrevet af rasmusbp
Vist: 262 gange.

rasmusbp

Overclocker
Tilføjet:
16-02-2007 16:28:55
Svar/Indlæg:
45/19
Nu er der problemer med min com igen igen. Jeg sad ved den i går og der var ingen problemer, men i dag vil den ikke starte op, den kommer forbi bios og så går den sort skærm. Det er som den slet ikke læser fra harddisken. Det er ikke ret mange dage siden jeg geninstalerede windows fordi jeg havde slettet noget jeg ikke skulle have slettet, så er meget ked af at skal til installere på ny en gang til.
Der fulgte ingen software cd med, men alle installationsfilerne ligger på en partion på pc´en, har så opretet en genoprettelses DVD hvor det hele ligger på.
HVad er der galt??

LinC|Bering

Overclocker
Tilføjet:
16-02-2007 18:33:07
Svar/Indlæg:
8/2
hmm... dit problemer er meget svært at hjælpe med...

men, siger den nogen bip-lyde når den starter op?
prøv at gå ind i bios'en og se om den kan finde din HD...

skriv endeligt tilbage når du ved mere :)

micbanand

Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2007 20:25:42
Svar/Indlæg:
713/74
hvad består dit system af?
overclocker du? hvad er dine temp?
osv vi er ikke guder men hjælper gerne!
men selv hvad du kunne synes dumt kan være guld værd for at vi kan hjælpe dig.
kan godt se du har skrevet en del for at forklare men. hele din tekst er ikke ret meget mere værd en en over´skrift son siger hjælp!!
misforstå mig ikke vil med glæde hjælpe!

rasmusbp

Overclocker
Tilføjet:
16-02-2007 20:57:29
Svar/Indlæg:
45/19
Tak for svarene, men jeg tog konsekvensen og geninstallerede hele lortet så den blev som den var da den forlod fabrikken. Det skulle som ikke undre mig jeg var kommet til at slette noget som jeg ikke skulle, det har jeg gjort et par gange før :D.
Synes bare det var mærkeligt at den pludselig ikke ville starte op. men nu virker den igen. Kunne ikke klare en hel vinterferie uden computeren ;)