Spontant genstart/sluk af computeren... svar

Diverse d.  16. februar. 2007, skrevet af LinC|Bering
Vist: 187 gange.

LinC|Bering

Overclocker
Tilføjet:
16-02-2007 19:05:57
Svar/Indlæg:
8/2
jeg har set en masse tråde her inde om kring spontant genstart/slukning af computeren...

Jeg havde selv det problem for et års tid siden...

jeg kunne ikke finde fejlen så jeg købte nyt bundkort, cpu og havde købt en Bzerk 500W psu et stykke tid får... og jeg havde stadig det problem...

jeg kom så frem til at det var min Psu (Via udelukkelses metoden ofc.) og sendte den ind til firmaet, hvor jeg bekrev min fejl, og mistanke... jeg fik tilsendt en ny dagen efter og har ikke haft det problem siden...

sider der nogen med lignede problem... så undersøg om i har stor varme udladning, og evt. prøv at skifte PSu en uges tid for at udelukke det helt... :D

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2007 19:54:11
Svar/Indlæg:
3943/44
Faktisk er strømforsyningen den del i computeren folk nok tænker mest over, men er der de mindste problemer med den, så kan det mærkes.
Den er også skyld i langt de fleste tilfælde af ustabilitet.

Har også selv været der, min gamle strømforsyning havde store problemer, troede også først selv det var mit bundkort, da det var kendt for at have problemer med kondensatorerne. Så købte nyt bundkort og cpu, men problemerne forsatte, så måtte der en ny strømforsyning til.

Fakker

Overclocker
Tilføjet:
16-02-2007 21:33:39
Svar/Indlæg:
126/6
Det er selvfølgelig rigtigt men hvis man nu ikke har en ekstra psu ?:(

LinC|Bering

Overclocker
Tilføjet:
16-02-2007 22:17:29
Svar/Indlæg:
8/2
håber da du kan låne en :D

der må da være bare en mere end dig der har computer, hehe ;)

Fakker

Overclocker
Tilføjet:
16-02-2007 22:19:11
Svar/Indlæg:
126/6
ja det må man da håbe :00