CS Source crasher.

Spil d.  17. februar. 2007, skrevet af Rasobu
Vist: 293 gange.

Rasobu
 
Overclocker
Tilføjet:
17-02-2007 19:13:38
Svar/Indlæg:
12/10
Hej

Jeg har prøvet at afinstallere og installere Counter Strike Source, men det casher stadig? Jeg logger på en server, vælger team også når spillet går igang går det istå efter 2-5 sekunder.

Jeg har haft min bærbar i næsten et år nu og spillet er først begyndt at casher inden for den sidste måned. Det startede med at jeg kunne spille inden server skiftede map. Så den skiftede map casher spillet mens serveren var ved at loade nyt map.

Nu kan jeg kun "spille" 2-5 sekunder inden spillet går istå. Nogen der har haft dette problem? Eller nogen der ved hvordan jeg kan løse det?

Bollebent
 
Overclocker
Tilføjet:
17-02-2007 20:13:36
Svar/Indlæg:
36/10
Det problem havde jeg også :S

Ved ikke helt hvad jeg gjorde, det var vist noget med punkbuster :S

Men hvad siger den, altså går den bare ud af banen eller?



mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2007 22:29:59
Svar/Indlæg:
3588/418
CS Source bruger ikke PunkBuster.

Jeg har også haft det probelm med at den crasher efter noget tid. Det resulterede i, jeg fik en til at fjerne en jumper på mit bundkort (det skal siges der var vilde grafikproblemer samtidig), derefter gik grafikproblemerne væk, jeg geninstallerede computeren, og så kørte computeren igen. Om den så kan kører cs source igen ved jeg ikke, da jeg købte en ny com inden jeg prøvede det af. Men jeg vil tro, det vil virke.

Kort sagt: Prøv en reinstallation af Windows.



Selas
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2007 02:46:24
Svar/Indlæg:
2845/91
1. rens diverse blæsere og udluftnings huller på computeren.
2. Slet din config.cfg og opret den igen (sker automatisk når du starter CSS), hvis det ikke var nok så valider via "properties" i "my games".
3. geninstaller steam/css/hl² fra bunden.
4. test computeren med test programmer f.eks 3dmark 2001/2005 memtest81 etc. evt. andre spil.
5. geninstaller windows.

lyder mest af alt som et varmeproblem men det kan nemt være andet. :/