#48 --> Hvis du læser #9 ordentlig igennem vil du se, at jeg fuldt ud respekterer folk, der ikke har samme holdning som mig.
Jeg går jo heller ikke ud og slår folk fra venstrefløjen i hovedet, bare fordi jeg ikke er enige med dem :p
Btw. forstod jeg ikke den her sætning:
Er man til rock, for at sige det ligeud, har man da i det mindste respekt for andre og deres musik og ordet "at disse" eller hvordan I staver det, findes IKKE...
Gider du, eller andre, der ikke er så trætte som mig, at omskrive den?
Det var ikke min mening at virke fordømmende. Det var bare en kombination af #6 og sidste sætning i #9 som udløste et eller andet forkert hos mig :00
#54 --> Du har ret. Det er ikke det eneste miljø. Men rock-miljøet er absolut ikke sammenligneligt med det. Hiphop-miljøet er, men ikke førnævnte. Btw. er det også min opfattelse, at der er stor forskel på, hvad artisterne indtager, og hvad der generelt blandt "gæsterne" bliver indtaget.
Men ellers skal jeg ikke sige så meget om det. Det er ikke lige noget, jeg er alt for stiv i.
Jeg har også været tæt på stofferne. Men hvem kan snart gå i byen, uden at komme i kontakt med det? En af mine venner har fået en mild hashpsykose med permanente sysnforstyrrelser - meeeget dumt :00
En anden var ved at miste livet for et eller to års tid siden. Dumt at blande kiks og sprut :x
#55 --> Hash er en "downer". Det er ikke primært sådanne stoffer der florerer i de kredse 😉
Nu har jeg skrevet mere end rigeligt. Er aaalt for overtræt. Godnat, d' damer :p