Boot from Win XP CD ? NO ! HJÆLP

Software d.  23. februar. 2007, skrevet af MuggeGHQ
Vist: 275 gange.

MuggeGHQ

Overclocker
Tilføjet:
23-02-2007 02:10:00
Svar/Indlæg:
67/28
Det er meget mystisk. Jeg har den dumme virus?Adware fil som hele tiden henter nye dumme filer til min computer. Men jeg har prøvet fejlsikret tilstand, but no luck. Can ikke slette den der fra. Siger den er optaget af en anden bruger ? Anyway
Det mærklige er så. Når jeg booter fra min Win XP CD, så kommer jeg til der hvor den siger.
Boot from from CD ?..... press any key to continue. Men der sker intet når jeg trykker på nogle af mine keyboard keys ??? Det er som om at keyboarded ikke er aktivt før jeg kommer længere hen i boot sestionen ??? Så det resultere i at jeg ikke kan boote fra CD, når jeg ikke trykker på en key, så starter den jo bare normalt op i Windows.. DAMN
Hvordan kan der være. Når jeg booter til BIOS F2, så virker mit keyboard, men ved (Press any key to continue ved WinXP CD boot) så viker mine keys ikke.. Det er da underligt.
Og det har ikke været muligt at slette denne fil på anden måde ennu. Ingen virus programmer har heller kunne. De kan alle se filen men ikke move den eller dicinfecte den.
Så etil videre kan jeg ikke få den væk. Og hver gang jeg starter min computer, så kommer der
nye underlige Adware filer til fordi den åbenbart henter dem.....

Nogen der har lidt hjælp her please. Takker

Mugge

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
23-02-2007 03:02:57
Svar/Indlæg:
10398/435
Gætter på du har et USB keyboard?

Gå i bios og slå USB legacy support til.. prøv så igen.

MuggeGHQ

Overclocker
Tilføjet:
23-02-2007 03:35:23
Svar/Indlæg:
67/28
Det prøver jeg..

MuggeGHQ

Overclocker
Tilføjet:
23-02-2007 03:55:17
Svar/Indlæg:
67/28
Cool. it worked.. takker :)

Jeg er helt grøn her. Hvordan kan jeg komme ind til en fil der ligger i C:?windows?windows32 mappen ? der ligger den dumme virus fil jeg gerne vil slette...

Mugge

MuggeGHQ

Overclocker
Tilføjet:
23-02-2007 04:02:13
Svar/Indlæg:
67/28
Nu kan jeg pludselig ikke huske stigen.. heh.. Damn

Inden i Windows ligger en anden mappe der hedder noget med vist nok System32 ikk ?
Det er den mappe jeg meget gerne vil havde adgang til via dos promt

MuggeGHQ

Overclocker
Tilføjet:
23-02-2007 04:10:25
Svar/Indlæg:
67/28
eller måske bare søge direkte efter en fil der hedder ssttu.dll som altså ligger i system32 mappen.

Kan slet ikke finde ud af det her dos møj.. lol

HJÆLP

bauner

Passiv Hwt crew
Tilføjet:
23-02-2007 09:01:23
Svar/Indlæg:
853/71
kan det her hjælpe:

??