EVGA VS. Komplett.dk

Bundkort / CPU d.  23. februar. 2007, skrevet af [K9] Meneze
Vist: 246 gange.

[K9]

Superbruger
Tilføjet:
23-02-2007 14:48:13
Svar/Indlæg:
115/73
Heysa Oc'er.

Som følge af denne tråd:
http://www.hardware-test.dk/fo...

Er her lige en opsummering af firmaet jeg købte det hos nemlig www.komplett.dk ... dette skal ikke ses som en reklame for selvsamme side men bare en lille info om dem :)

Da jeg som sagt havde store problemer med mit board sendte jeg det jo retur til rma hos dem, hvor i jeg havde lagt en seddel at jeg ønskede at få det krediteret.

Nu er sagen jo så at jeg har brugt mine 14 dages returret, da jeg sender boardet retur har jeg haft det i ca 35 dage,nå men jeg fik en opringning fra dem, om hvorledes det var galt. Vi fik en sludder for en sladder og til sidst endte det så med De Kreditterede Boardet, dvs jeg fik alle pengene tilbage + porto pengene 8)

Som sagt er dette ikke en reklame for dem men jeg syntes bare jeg ville dele mine erfaringer med Jer om deres 112% i orden kundeservice.

Hamstren

Overclocker
Tilføjet:
23-02-2007 14:54:33
Svar/Indlæg:
541/48
Nice nok, godt med nogle solstålehistorier engang imellem da man jo ellers alt for tit hører om l***kundeservice, og da komplett.dk vist er rimelig nyt på det danske marked synes jeg også det er fint du skriver sådan en tråd så man (måske) ved hvordan de er.

Hamstren

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
23-02-2007 15:27:33
Svar/Indlæg:
2872/90
Dejligt at høre det hele gik iorden.. og godt med en histore som endte lykkeligt istedet for, ligesom #1 siger folk som brokker sig om l*** kundeservice..

Sådan historier er mere end velkommende her..

En ting jeg har tænkt på. Høre man flest historier om l*** kundeservice fordi der er flest firmaer som fuc*** op eller fordi folk bare er mere glade for at brokke sig end at fortælle når firmaerne laver et godt stykke arbejde?????

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
23-02-2007 15:59:30
Svar/Indlæg:
10398/435
tidoka

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
23-02-2007 19:07:18
Svar/Indlæg:
5600/32
#2, Tror ikke man tænker videre over det, når alt går glat..