#6 Så længe der er en blæser til at hive den varme luft ud af kabinettet, så kommer der automatisk "frisk" luft ind i kabinettet, og da #0 har både en 120mm blæser + PSU, så bliver varmen fjernet fra kabinettet, og så vil en ninja+ klarer sig ganske fornuftigt, til trods for at der ikke er nogen indblæsning.
#0 Hiv sideblæseren af, og monter ninja'en i stedet for.
Har du mod på det, så modificer dit kabinet, så du kan montere en 80-140mm blæser i toppen.
Der blev lavet en test tilbage i 01 mener jeg det var, hvor der var en der testede køleevnen i sit kabinet, alt efter om der var blæser i toppen, fronten, bagpå, i siden eller kombinationer med flere af dem, og der var den sideblæser noget af en ballademager, der ødelagde airflow, mens den bedste løsning med én blæser (foruden PSU), var en blæser i toppen, der sugede ud, og det næstbedste var med en bagpå der sugede ud.
Den bedste totale løsning var, så vidt jeg husker, top, bagpå ud og front ind, uden en i siden.
De tests der blev lavet med den i siden startet, der blev temperaturerne op mod 5°C ringere på CPU, hvis det ikke var mere (kan ikke huske alle detaljerne mere, det er et års tid siden jeg sidst læste den selv).
Så hiv sideblæseren ud, og monter ninja'en. Brug evt. den blæser du hiver ud på ninja'en også, så der sidder to blæsere på ninja'en i "push-pull".