Registry file (Regedit) ?

Software d.  23. februar. 2007, skrevet af MuggeGHQ
Vist: 250 gange.

MuggeGHQ

Overclocker
Tilføjet:
23-02-2007 21:46:53
Svar/Indlæg:
67/28
Hi. Det lykedes mig at installere en frisk Windows XP på en 40GB IDE jeg havde liggende.
Så den er jeg bootet op fra nu sammentidig med at den gamle SATA HD med mit hoved system på er slave. På den måde kunne jeg komme ind i windows/system32 og slette den latterlige ssttu.dll virus fil der gjorde hele helvedet for mig.
Men mit sprørgsmål nu er.
Nu hvor jeg er i en helt ren frisk Windows, så ville det jo være en god ide at slette alle reg i registry filen på mit hoved disk der indeholder navne ssttu.dll
Men hvordan gøres dette ? Når jeg åbner RegEdit nu for jeg jo selvfølgelig den nuværende C: HD registry. Men jeg kan se man kan importere reg filer ind.
Er der nogen der ved hvor selve system registry filen ligger originalt. For på den måde kan jeg jo rydde op i registry på min gamle drev hvis jeg kan åbne den fra denne Regedit.
Håber i forstår hvad jeg mener. Altså et nyt drev med frisk windows. Vil gå i regedit og slette virus links i den gamle registry fra min hoved HD.. heh
Ville være super glad hvis der var nogen der viste hvor jeg kan finde denne registry fil.

Mugge