Overclocker
Tilføjet:
24-02-2007 11:31:44
Svar/Indlæg:
17/6
Hejsa.
Har for nyligt fået købt en ny computer
Asus P5B Dlx.
E6600 @ 3,45 GHZ M. Schythe Infinity
2 GB Corsair TwinX PC-6400 4-4-4-12
Sapphire Radeon 1950PRO 512MB DDR3
250 SATA WD caviar
Fint. Jeg har så skaffet mig nogle spil. Oblivion, Rainbow Six Vegas og nogle andre.
Men f.eks i Oblivion. Kører jeg fint 1440x900 som er max på min 19" WS og med high details. Ligger på 60-70 FPS. Men hver gang jeg løber rundt uden for, og der kommer et monster(Rotte, Ulv og Lign.) Så hakker den i kampen mellem mig og hunden. Og FPS falder en del (20-30 FPS)
det virker for mig rimlig underligt, da det ellers kører helt flydende. Også når jeg kaset spells osv. Men så snart der kommer bare et enkelt dyr så hakker den meget og falder i FPS?? Dette sker ikke når jeg løber rundt i en by med masser af folk i osv. Kun når et dyr kommer løbende uventet.
I R6 Vegas. For jer som spiller det. Så er der en form for "slowmotion Blur effect" eller noget i den stil. Skal nok forstille af man får adrealin rush(det kommer man man skyder helt vildt og er i kamp) Men ihvertfald. Når dette sker så bliver graffikken meget "grumset" at se på. Har prøvet at ændre alle indstillinger i spillet. Og ja. Uden held.
Og til sidst spiller jeg en del DOTA (warcraft3) Hvis jeg i ATI Tray Tools fjerner Vsync i Direct3D og OpenGL vil fraps ikke vise mine FPS ingame. Sætter jeg derimod Vsync på i Direc3D vil den godt vise FPS ingame. Men den står bare fast på 64 konstant. Nogen forklaring til dette?
Jeg bruger ATI Tray Tools og har ikke synderligt meget forstand på dette. Så hvis nogle af jer bruger det, og har nogle gode tips til hvad man skal slå til/fra eller lign så sig til.
Derudover bruger jeg de seneste Omega drivers til mit GFX.
Får 47000 i 3dMarks01SE, har ik testet i 06 endnu. Hvis det er til nogen hjælp :D
PFH. Tak