Jeg har virkelig haft et problem når jeg downloader torrents og kigger på youtube. hvor computeren genstarter og skriver denne sysdata.xml fejl når jeg får booted ind igen.
jeg har lige geninstalleret windows xp og alle opdateringer er hentet.
jeg har et motorola surfboard modem SB5100
og det er her fejlen ligger selv om jeg har kørt i flere år med dette...
modemet er tilsluttet usb porten.
check datoen på din driver inde under netværkskort i enhedshåntering (surfboard modemet) hvis din driver er fra omkring 2002 så er det der fejlen ligger.
vi starter med at hente den nye driver hos motorola... den er rimlig svær at finde ud af deres side så jeg ligger lige et direkte link til filen istedet for:
pak den ud. hiv dit modem ud af usb porten start filen "Remove" remove out usb fra den downloadede fil. sæt modemet i igen og vent på den lille besked om ny hardware... click på den med det samme for at overtage installationen.
du skal selv vælge driveren.. som du finder der hvor du har pakket filen fra motorola ud og den hedder "netmotcm" den godtager og du er nu på nettet..
check lige dato på driveren i enhedshåntering igen og se om den ikke nu skulle være fra 09.02.2004
så skulle du være klar til torrents igen 😉 eller youtube etc.
det virkede for mig.. og da der ikke rigtig er nogle andre løsninger der ude så er det vel et forsøg hver..