Underligt lag i CS 1.6

Spil d.  25. februar. 2007, skrevet af Rønn
Vist: 315 gange.

Rønn

Overclocker
Tilføjet:
25-02-2007 13:14:45
Svar/Indlæg:
311/12
hey

her de sidste par dage er min computer begyndt at lagge voldsomt meget i cs. jeg har ingen ide om hvad f***** det kan være. inden den begyndte med at lagge havde jeg en fps der konstant lå over 60. nu kommer den sjældent over 20 x(

det skal så lige siges at jeg bruger en bærbar dog tror jeg ikke det er varme problemer.. den bliver omkring 58 fuld load..

jeg tror heller ikke det er pga virus.. avast kan i hvert fald ikke finde nogen.. :l

BeoWulf_Beo

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2007 14:36:44
Svar/Indlæg:
1186/81
Ved ikke noget om din hardware i den bærbare,
men på forskællige hjemmesider hvis du søger på google kan du finde information om du hvordan nogle consol comandoer kan "optimere" dit cs til ligepræsis den pc du har, altså AMD/Intel, og andre ting.

du kan også prøve at installere de models der hedder High FPS models. De kan hentes fra stortset alle CS hjemmesider, og er designet til folk med lidt langsommere maskiner for at forbedre deres FPS.(de er endda tilladt i turneringer hvis det er noget du spiller)

http://www.slap.dk/slshow.asp?...

der er lidt

livefreak

Overclocker
Tilføjet:
25-02-2007 14:43:41
Svar/Indlæg:
97/49
Kan også være du har fået en cs update der har ændret dine settings i internet forbindelse, så prøv lige at tjekke om din forbindelse stemmer overens med dine settings i cs.

jeg fik en steam update efter det satte den mit cs til at køre 56k også lagger det fandme bare derudaf.

Der kan jo ikke ske noget ved lige at tjekke det.

:e

Rønn

Overclocker
Tilføjet:
25-02-2007 15:40:14
Svar/Indlæg:
311/12
#1 det har jo virket fint før så jeg kan ikke se hvorfor hardwaren i bærbaren lige pludselig er blevet dårligere :p

#2 Det er nok bare mig der er mongol til at finde sådan nogen ting men jeg kan ikke finde der hvor min internetforbindelse står henne i cs.. :l der er 7 faneblade i options:

multiplayer - keyboard - mouse - video - audio - voice - lock

når jeg så går ind i multiplayer-->advanced står der ikke noget om min forbindelse ?:(

Rønn

Overclocker
Tilføjet:
25-02-2007 15:41:41
Svar/Indlæg:
311/12
jeg har så også lige prøvet at lave min egen bane som offline.. der gør den det samme... x(