Erfaringer med laptop.dk

Diverse d.  25. februar. 2007, skrevet af Sir D_Devil
Vist: 266 gange.

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2007 18:28:24
Svar/Indlæg:
2872/90
Har lige bestilt en bærbar derfra og vil da lige høre om der er nogen som har nogen erfaringer med dem???

micbanand

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2007 19:12:34
Svar/Indlæg:
713/74
har hørt både godt og skidt derfra!
har selv købt en toshiba derfra. og har ikke haft problemer.

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2007 21:52:22
Svar/Indlæg:
2872/90
#1 cool... hva har du hørt dårlig om dem??

Skipper

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2007 22:34:15
Svar/Indlæg:
971/67
Min kæreste købte en toshiba bærbar derfra. Levering dagen efter, så også kun gode erfaringer indtil videre.

/Skipper

syska

Superbruger
Tilføjet:
25-02-2007 23:29:50
Svar/Indlæg:
1085/26
Er man uheldig er de ringe, ellers gode ....

Fuldte en snak omkring hjemmesiden på en dansk bsd liste ...

Problemet er at IBM danmark ikke tager laptops købt der, da de bliver købt i Kina eller noget, og så bare skiftet keyboard ... ved ikke om det stadig er sådan ... men noget i den retning ... og så med garanti etc.

Snakken var kun på IBM, da folk på den liste kun bruger top kvalitet ... dvs faktisk kun IBM og nogle få andre mærker, da andre ikke virker ordenligt med BSD

// ouT

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2007 23:36:43
Svar/Indlæg:
1304/117
Hmm, men hvis der er en internationalt garanti på IBMen, så skal IBM/Lenovo tage den?

Det er ellers den eneste grund at jeg ville købe fra laptops.dk, da de har nemlig IBM bærbar til gode priser.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2007 00:33:39
Svar/Indlæg:
4107/224
jeg købte min toshiba bærbar derinde.
synes godt man kunne få en ordreopdatering pr. mail, men den kom da dagen efter:e

jeg er tilfreds

Basco

Overclocker
Tilføjet:
26-02-2007 10:00:30
Svar/Indlæg:
55/6
Laptop.dk parallelimporterer IBM/Lenovo produkter. Dvs. at e henter varerne fra udlandet :i
Det er som er interessant er at de sælger mange modeller til priser langt under hvad andre sælger dem til. Forskellen er at de fleste netbutikker henter deres notebooks hos danske distributører. Fordelen ved dette er at du nemt og bekvemt kan sende din notebook ind til Lenovo, hvis den går i stykker.

Hvis du har købt den hos Laptop.dk skal du sende den ind til dem, hvor de så tager sig af defekten. Dette kan der være fordele og ulemper ved.

Nogle har oplevet at Lenovo simpelthen nægter at lave defekten andre siger at det overhovedet ikke er noget problem. Jeg er overbevist om, at grunden hertil er at, Laptop.dk også har DK versioner af Lenovos produkter.

Lars

Superbruger
Tilføjet:
26-02-2007 10:59:52
Svar/Indlæg:
1633/76
Jeg synes Laptops er nedern.. Skulle have en billig thinkpad til eks'en for nogle år siden. Så havde de ikke flere af den model vi ønskede, så ringede jeg ind og fik sat en aftale i stand på en lignende model. Dagen efter ombestemte de sig og ville ikke levere alligevel - nu kunne de tilbyde en meget dyrere notebook med en nærmest latterligt lille rabat. Endte med at få den model som var oprindeligt aftalt, men det er da utroligt at man skal skrue bissen på for at få dem til at holde en aftale. Tror de var løbet fra den hvis jeg ikke havde fået den på skrift :00

For nyligt gik strømforsyning på en HP købt hos Laptops. Den nægtede de at reparere/ombytte fordi "strømtippen" var gået i stykker på den - og den ikke var dækket af garantien. Så måtte man jo forklare dem at HELE produktet er dækket af garantien. Da de så indså at vi ikke bare slugte deres løgn så nemt, så skiftede de forklaring til at min storebror havde brugt "strømtippen" forkert - og det var derfor hans egen skyld den var gået istykker - Så var de endda så flabede at sætte et link i en af deres mails til hvor man kunne købe en ny til 400kr! Røvhuller!

Køber ikke hos dem igen, selvom deres billige Thinkpads er meget fristende..

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2007 14:26:13
Svar/Indlæg:
2872/90
#8 okay latterligt... Også der langt vej til vejle hvis jeg skal ned og ha fat i en personligt.. :l

Det er et meget normalt problem butikker bruger den undskyldning med det er selvforskyldt hvis den strøm dims knækker. Var nede i fona for 2 ugers tid siden og tænde helt af på ham ekspedienten..
Klap hatten der nede havde total fyldt min veninde(som er totalt blondine) med løgn og latin..
Han havde sagt garatinen ikke galte fordi det var et strøm problem. Hun prøver at forklare ham at garatine da dækker men han for på en eller anden måde til at tro den ikke gælder..
Hun skulle så betale 500kr. for at få en til bare at se på det. og det var kun for at se hva problemet var..
så hun betalte uviden om det er er omfattet af garatien de 500kr..
Jeg snakker så med hende og forklare hun lige er blevet fuppet. bevæger mig ned dagen efter også småt forklare ham at han har at betale de 500 tilbage eller så lapper jeg ham en.. 5sec efter stod jeg med de 500kr. og hun fik lavet sin laptop gratis.. ;)

Basco

Overclocker
Tilføjet:
26-02-2007 14:42:44
Svar/Indlæg:
55/6
# :l Stakkels de elever der står i sådanne butikker til 48,650 i timen... :x Altid dem der bliver svinet

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2007 21:48:55
Svar/Indlæg:
2872/90
#10 hva mener du?? Ham jeg gav et møgfald var sgu ik elev.. Det for man jo ik en skid ud af.. Desuden for elever ik lov til den slags ting og da slet ikke give penge tilbage..

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2007 17:00:28
Svar/Indlæg:
2872/90
Så fik kom den bærbare ind af døren her til morges hos min søster.. må sgu sige var en hurtig levering.. bestilt søndag kl. 18, tirsdag morgen ankommer den.. gid det os var sådan her i kbh.. x( her skal man sgu true folk for de udlevere pakkerne..

Men hey pga. af postdanmark har jeg gratis fået en 120mm blæser og en styre enhed til blæsere.. :p

Men indtil videre god betjening og service.. ringede igår og spurgte om de havde den Acer Travelmate 4233WLMi min søster har købt på lager da den ik kunne findes på deres hjemmeside med mindre man fandt den på edbpriser.dk og gik ind den vej..
Det havde de og han fortalte mig også varen var på vej til at blive sendt afsted.. dog kunne jeg ik helt forstå hvorfor man ik kunne finde den på deres homepage,.