God Zitech RMA

Hyggehjørnet d.  26. februar. 2007, skrevet af 1holmes
Vist: 367 gange.

1holmes
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2007 21:01:40
Svar/Indlæg:
1375/88
Mit MOBO Giga-byte 965p-ds3, futtede af i går aftes :( når det er der ikke noget at gøre ved, jeg for skelt skidet fra hinanden og køre hen til den nærmeste Zitech forretning for at indlevere det til RMA, de har en regel om at alt over 1k skal ind til deres hovedværksted :x (ja det kostede 1200,- da jeg købte det) har dog lige glemt at medbringe alle kabler, så hjem efter dem, da jeg kommer tilbage til forretningen, har ekspedienten i mellem tiden fundet ud af at de nu sælger dem til 999,- så han går på lageret og henter et nyt til mig.

Se det er det som jeg kalder service. :e

Moralen med det her er, at det somme tider godt kan betale sig at købe noget et sted der er lidt dyrere.



Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2007 21:09:27
Svar/Indlæg:
6181/270
det lyder sgu godt.

nice med folk som fortæller om deres erfaringer med en forhandler



Hamstren
 
Overclocker
Tilføjet:
26-02-2007 21:12:22
Svar/Indlæg:
541/48
Hmm er for træt til at fortælle min mening om den p** forretning x(



Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
26-02-2007 21:14:41
Svar/Indlæg:
15982/637
Og somme tider kan det virkelig ikke betale sig.

Min kærestes bærbar gik i stykker her efter 18mdr. og den var købt ved Zitech under deres eget mærke. Problemet er at den ikke længere ville lade op. Efter at have indleveret den til Zitech kunne de konstatere at det stik man sætter opladeren til var defekt. De afskrev problemet som selv forskyldt og det kunne ikke omfattes af reklamationsretten, de sagde bare at man havde vrikket det løs evt. ved bare at hive stikket ud af bærbaren. Men den bærbar har sku været passet og plejet siden købet. Íkke nok med det så ville en reperation betyde total udskiftning af bundkortet og det kostede 4500kr ?:( til den pris kunne hun så lige så godt købe en sprit ny bærbar istedet for at få den lavet.
Nu har vi så brugt 150Kr for at indberette sagen for Forbrugerklagenævnet, for det skal Zitech sku ikke slippe afsted med. Vi vil godt betale ca. 1000-1500 for udskiftning af bundkort med satme ikke 4500kr som man kan få en ny for.
Nu afventer vi så resultatet.



1holmes
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2007 21:42:29
Svar/Indlæg:
1375/88
#3 Det lyder s**** som noget være svineri fra Zitechs side, jeg har set mere end et stik til en bærbar der er gået i stykker ved ganske alm. brug, og de har fået byttet ude nogle problemer. Måske det har noget at gøre med vilken afd. man kommer til, selvom det ikke burde være tilfældet.

btw Jeg kan i hvert fald godt anbefale deres shop i Næstved



DonRio
 
Superbruger
Tilføjet:
27-02-2007 10:00:09
Svar/Indlæg:
24/0
#3 Du skal nok ikke forvente en afgørelse inden for de første uger eller måneder... Om 1½-2 år, måske.

Har selv en sag kørende ved forbrugerklagenævnet på andet år :x

Kan være du skal overveje at købe en ny bærbar i mellemtiden :e