USB props.

Software d.  27. februar. 2007, skrevet af Mr. Anderson
Vist: 257 gange.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2007 21:59:43
Svar/Indlæg:
4107/224
Hej HWT og brugere.

jeg står med et lidt kritisk problem, som faktisk har stået på lige siden jeg fik ny pc.

når jeg tilslutter en lagerenhed til USB'en, kommer den velfornøjet med den der ''usb-ting sat til'' lyd. nede i hjørnet står der som der plejer, at den er ved at installere driveren. så går der ca 10 sek. og så står der at hardwaren er installeret og klar til brug!
men jeg kan ikke finde enheden i denne computer?!
jeg har prøvet at gå ind manuelt og lave en sti til enheden gennem ''computeradministration'' og lige meget hjælper det. jeg har alt min musik på min computer, så jeg kan ikke lægge musik ned på min iPod x(
alle andre usb-ting, lige bortset fre lagermedier, fungerer pefekt, både mus, tastatur, webcam, printer og sågar min HUB.

er det virkelig en defekt på bundkortet?
jeg har overvejet MEGET kraftigt, om jeg ikke skulle prøve at geninstallere windows, men jeg har ikke en backup-harddisk, så det er et problem:(
så håber lidt der er nogle tough-guys herinde der kan give mig en hånd;)

mvh. Mikkel Andersen

Polarfar

Senior Skribent
Tilføjet:
27-02-2007 23:31:06
Svar/Indlæg:
2309/846
hvis du kigger under diskadministration under "administrer"-funktionen ( højreklik Denne Computer og vælg administrer ), har drevet så et drev-bogstav ?

Har du Daemon Tools installeret ?

Det kan også være et BIOS problem. Noget med "Legacy USB support" der måske skal enables.

Polarfar

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2007 23:38:29
Svar/Indlæg:
4107/224
tak for svaret #1 jeg vil holde dig underettet, da jeg sidder ved den bærbare, og ikke gider at tænde for den stationære..

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2007 23:40:39
Svar/Indlæg:
4107/224
#1 mht til at give et drev-bogstav, så har jeg prøvet det ,men det hjælper ikke..
når jeg så slukker og tænder, så har den igen ikke et drev-bogstav:(

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2007 23:58:13
Svar/Indlæg:
2872/90
prøv at installere winamp.. der kan du i det der hedder media libery(ML) finde din ipod. hvis den er installeret ordenligt. du kan også overfører musikken via. playlisten..

Kan desværre ik lige huske hva du skal gøre for den bliver vist i denne computer. Min kammi gjorde det for mig nemlig. Men det er noget du skal slå til..

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2007 22:45:41
Svar/Indlæg:
4107/224
er der virkelig ikke nogen der har haft et lignende problem?