At sætte spørgsmål til hvilken relevans en nyhed har, synes jeg ikke er særligt sobert, men sådan er vi åbenbart forskellige.
Eftersom vi ikke ligefrem får provision af et salg, kan jeg ikke se hvad vi ikke skulle kunne svare på. Måske bliver vi bare trætte af at forsvare hvad vi kan poste af nyheder på vores eget site, når et par stykker af jer pludselig lugter et snert af reklame.
Min pointe er bare, læs det hvis i vil, og lad være hvis i ikke vil. Men hold jeres meninger om skjult reklame for jer selv, for det er dybt latterligt, i hvert fald for de af jer der har været med så lang tid. Og så synes jeg ikke vi på nogen måde skal forsvare hvilken relevans en nyhed har. Den er sikker interessant for nogen, men ikke for alle.
Hvad hun vil skal jeg ikke kunne sige, men nye kunstnere betaler vist ikke en musikvideo osv for deres egen lommepenge, så det har nok ikke været hendes bekymring. Og jeg ville da nok også vælge en "ny" måde at promovere mig på, fremfor det som alle andre gør, hvis jeg havde chancen.
Nu kan sangen jo altså også købes :00 Det er bare musikvideoen der er noget specielt ved...